Jump to content

Nvidia GeForce 9400 GT


pisvlek

Recommended Posts

Ik weet de rest van de specs van je pc niet,maar deze zou hem denk ik net aankunnen. Maar niet echt een aanrader,de game zal waarschijnlijk op low moeten @800*600(met geluk op 1024*768) en bij actievolle momenten erg gaan haperen(juist op dat soort momenten heb je een hoge fps nodig). Dus post even de specs van je pc en dan kan ik/kunnen we je wat verder helpen. P.S. volgensmij moet deze in het sub-forum ''computer-talk''->''hardware''.

Link to comment
Delen op andere websites

leuke naam :)

uuh kijk op de site wat de specs zijn

en zoek dan het forum eve door voor de specs van 4

De systeemeisen van GTA IV zijn nog niet bekend. ;)

Ik weet de rest van de specs van je pc niet,maar deze zou hem denk ik net aankunnen. Maar niet echt een aanrader,de game zal waarschijnlijk op low moeten @800*600(met geluk op 1024*768) en bij actievolle momenten erg gaan haperen(juist op dat soort momenten heb je een hoge fps nodig). Dus post even de specs van je pc en dan kan ik/kunnen we je wat verder helpen. P.S. volgensmij moet deze in het sub-forum ''computer-talk''->''hardware''.

Je kan dit inderdaad beter in Computer Talk vragen, maar volgens mij zal je GTA IV daar wel op medium mee kunnen draaien, met een hoge resolutie. Die videokaart is nu niet het beste van het beste, maar het is wel een goede. Maar ik raad je inderdaad ook aan, om deze videokaart niet te kopen, maar koop beter een andere. Als je de videokaart al hebt, zou ik geen nieuwe kopen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als ie in het verkeerde subforum staat. Ik post hier nooit, dus ik wist niet precies waar ie moest. Maar als deze videokaart niet helemaal goed is, welke raden jullie me dan aan? Liefst eentje die ook nog een beetje te betalen is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

9400GT is een low/midrange kaart, hij zal gta iv wel lopen maar verwacht geen hoge settings etc...

Heb je gekeken naar een 9600GT? Of zelfs een 9800GT, laatst had alternate die for slechts 115 €... Veel meer kracht dan een 9400GT en die kaart zal ten minste nog zon 3 a 4 jaar meegaan... En hoogstwaarschijnlijk GTA IV op max spelen zonder te klagen...

Maar wil je niet zo veel betalen gaan:

Geforce 8800GT 512 mb, zag er laatst een paar op marktplaats voor 75 euro... Echt een goede kaart nog...

Niet zo veel duurder dan een 9400GT maar wel 3 keer zo snel...

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Een videokaart moet je altijd een goede redelijke kopen, het is wel goed op dit moment, maar al koop je de 9800 GT dan kun je helemaal vooruit, maar je moet ook kyken naar je voeding, trekt jou voeding de videokaart goed, past het mooi in het rijtje thuis wat je in je PC hebt zitten.

Hij zou denk ik wel goed genoeg zijn voor GTA IV, al zou die 512 MB zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als ie in het verkeerde subforum staat. Ik post hier nooit, dus ik wist niet precies waar ie moest. Maar als deze videokaart niet helemaal goed is, welke raden jullie me dan aan? Liefst eentje die ook nog een beetje te betalen is :Y

Ik denk dat je niet echt zorgen hoeft te maken. Ik zelf heb nog een videokaart van Nvidia uit 2003 en ik kan het spel Spore (uit 2008) ook gewoon in goede kwaliteit runnen. Als je een goedkope winkel zoekt ga naar Paradigit die winkel heeft nu voor 3de keer op rij de prijs voor de beste computer-speciaalzaak in de wacht gesleept. Ik heb daar zelf ook een goede externe harde schijf gekocht voor bijna niks als je het vergelijkt met andere winkels.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als ie in het verkeerde subforum staat. Ik post hier nooit, dus ik wist niet precies waar ie moest. Maar als deze videokaart niet helemaal goed is, welke raden jullie me dan aan? Liefst eentje die ook nog een beetje te betalen is :Y

Ik denk dat je niet echt zorgen hoeft te maken. Ik zelf heb nog een videokaart van Nvidia uit 2003 en ik kan het spel Spore (uit 2008) ook gewoon in goede kwaliteit runnen. Als je een goedkope winkel zoekt ga naar Paradigit die winkel heeft nu voor 3de keer op rij de prijs voor de beste computer-speciaalzaak in de wacht gesleept. Ik heb daar zelf ook een goede externe harde schijf gekocht voor bijna niks als je het vergelijkt met andere winkels.

Lol, Spore ligt qua systeemeisen veel lager dan GTA IV hoor, daar mag je het niet mee vergelijken. Om GTA IV te spelen heb je zeker een nVidea 8+ nodig hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...