deserteaglenick Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb een kleine easter egg bij het safehouse in Bohan als je daar bij de tv kijkt liggen er boeken en cd's met typische R* namen. zoals een hoes wat lijkt op The village people of backstreet boys. en boeken met grappige namen eentje gaat over baarden ( de kunst ervan) Kijk zelf maar even, kon helaas geen screen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thierry07 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 mooi gevonden ga ik zeker ff kijken al ik tijd heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Idd Goed gevonden DessertEagleNick. Bewerkt: 21 oktober 2008 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 In de keuken ligt er ook een CD van OG Loc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Thnx allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.