Jump to content

Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik kom niet verder met de vlieg school.

Dus heeft er iemand een savegame voor mij???

Cheats:maakt niet uit(als het maar geen blijvende cheats zijn)

Alvast bedankt

Geplaatst:

Welkom op het forum,

Als je even vermeld welke versie je hebt, dan weten wij naar welke savegames wij jou kunnen verwijzen. Maar als je dat zelf even controleert, kun je ook zelfstandig een savegame op dit forum downloaden uit de daarvoor bestemde topics.

Heb je versie 1, dan kun je voor het downloaden van een savegame, in dit topic terecht. Voor versie 2 bestaat er ook een gelijkwaardig topic, die hier te vinden is.

Maar naast het downloaden van een nieuwe savegame, kun je ook gewoon je eigen savegame op dit forum plaatsen in de vorm van een "missie aanvraag". Een ander kan dan proberen de misie voor jou te voltooien, wanneer je deze zelf niet kunt halen. Hoe dit moet, lees je hier in de regels.

Geplaatst: (bewerkt)

We hebben wel savegemes voor je, maar kan je niet beter je eigen savegame uploaden?

Dan behoud je tenminste je eigen resultaten.

En natuurlijk je eigen savegame.

Iemand kan deze dan voor je halen :cya:

EDIT BLING WAS ME NET VOOR :roll:

Bewerkt: door Sjorszzz
Geplaatst:

Ja maar ik ben nieuw hier...

En weet dus niet hoe alles werkt.

Ik heb ook een probleem kan me eigen save game niet meer uploaden want:

Ik had een andere savegame gedownload,en die heeft mijn eigen save game dus verwijdert.

grts cakirtas

Geplaatst:

In dat geval zul je de juiste savegame dus even uit een van bovengenoemde topics moeten downloaden. Maar voor je dit doet, moet je wel even weten welke versie je hebt. Hoe je dit kunt controleren, wordt in de hoofdpost van dit topic uitgelegd.

Geplaatst:
Ik heb versie 2.

En het lukt me niet om een bestand te dowloaden,via het forum.

grts cakirtas

Maar misschien is het handig om te zeggen waarom je niks kan downloaden?

Of wat word er aangegeven als foutmelding?

Ben je wel ingelogd als je een bestand wilt donwloaden?

Geplaatst:
Maar misschien is het handig om te zeggen waarom je niks kan downloaden? Of wat word er aangegeven als foutmelding? Ben je wel ingelogd als je een bestand wilt donwloaden?
Als ik iets dowload via het forum, dan heb ik het opgeslagen en dan vraagt hij of iok het programma via het web wil opsporen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...