cakirtas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hoi, Ik kom niet verder met de vlieg school. Dus heeft er iemand een savegame voor mij??? Cheats:maakt niet uit(als het maar geen blijvende cheats zijn) Alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Welkom op het forum, Als je even vermeld welke versie je hebt, dan weten wij naar welke savegames wij jou kunnen verwijzen. Maar als je dat zelf even controleert, kun je ook zelfstandig een savegame op dit forum downloaden uit de daarvoor bestemde topics. Heb je versie 1, dan kun je voor het downloaden van een savegame, in dit topic terecht. Voor versie 2 bestaat er ook een gelijkwaardig topic, die hier te vinden is. Maar naast het downloaden van een nieuwe savegame, kun je ook gewoon je eigen savegame op dit forum plaatsen in de vorm van een "missie aanvraag". Een ander kan dan proberen de misie voor jou te voltooien, wanneer je deze zelf niet kunt halen. Hoe dit moet, lees je hier in de regels. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) We hebben wel savegemes voor je, maar kan je niet beter je eigen savegame uploaden? Dan behoud je tenminste je eigen resultaten. En natuurlijk je eigen savegame. Iemand kan deze dan voor je halen EDIT BLING WAS ME NET VOOR Bewerkt: 21 oktober 2008 door Sjorszzz Reageren
cakirtas Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ja maar ik ben nieuw hier... En weet dus niet hoe alles werkt. Ik heb ook een probleem kan me eigen save game niet meer uploaden want: Ik had een andere savegame gedownload,en die heeft mijn eigen save game dus verwijdert. grts cakirtas Reageren
Bling Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 In dat geval zul je de juiste savegame dus even uit een van bovengenoemde topics moeten downloaden. Maar voor je dit doet, moet je wel even weten welke versie je hebt. Hoe je dit kunt controleren, wordt in de hoofdpost van dit topic uitgelegd. Reageren
cakirtas Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb versie 2. En het lukt me niet om een bestand te dowloaden,via het forum. grts cakirtas Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik heb versie 2.En het lukt me niet om een bestand te dowloaden,via het forum. grts cakirtas Maar misschien is het handig om te zeggen waarom je niks kan downloaden? Of wat word er aangegeven als foutmelding? Ben je wel ingelogd als je een bestand wilt donwloaden? Reageren
cakirtas Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Maar misschien is het handig om te zeggen waarom je niks kan downloaden? Of wat word er aangegeven als foutmelding? Ben je wel ingelogd als je een bestand wilt donwloaden?Als ik iets dowload via het forum, dan heb ik het opgeslagen en dan vraagt hij of iok het programma via het web wil opsporen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.