Sprunk Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Mijn nieuwste signatures, na een lange tijd niets (bijzonders) te hebben gedaan in PS: Abstract sig: Sonic sig: dode link, rot imageshack Please rate Bewerkt: 23 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Neville Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zal ik dan de eerste zijn? Allereerst moet ik zeggen dat ik abstracte kunst wel kan waarderen, dus dat is al je eerste pluspuntje. Ik hou van blauw, en het zaakje doet mij denken aan crystal ofzo... dus nog een pluspuntje. Al vind ik de tekst niet zo mooi, en de achtergrond ook niet echt... über ik vind die roodachtige subtiele strepen wel mooi abstract, doet mij denken als een laser door het ijskristal ofzo... Je krijgt van mij een 7.8 Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zal ik dan de eerste zijn? Allereerst moet ik zeggen dat ik abstracte kunst wel kan waarderen, dus dat is al je eerste pluspuntje. Ik hou van blauw, en het zaakje doet mij denken aan crystal ofzo... dus nog een pluspuntje. Al vind ik de tekst niet zo mooi, en de achtergrond ook niet echt... über ik vind die roodachtige subtiele strepen wel mooi abstract, doet mij denken als een laser door het ijskristal ofzo... Je krijgt van mij een 7.8 Nou bedankt. Ik vind het zelf alleen zo jammer dat de sig pixelig is geworden door de effecten die ik toegepast heb. En blauw is mijn lievelingskleur, dus je zult nog veel blauw werk van mij tegenkomen Reageren
Versnellingspook Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Zal ik dan de eerste zijn? Allereerst moet ik zeggen dat ik abstracte kunst wel kan waarderen, dus dat is al je eerste pluspuntje. Ik hou van blauw, en het zaakje doet mij denken aan crystal ofzo... dus nog een pluspuntje. Al vind ik de tekst niet zo mooi, en de achtergrond ook niet echt... über ik vind die roodachtige subtiele strepen wel mooi abstract, doet mij denken als een laser door het ijskristal ofzo... Je krijgt van mij een 7.8 Nou bedankt. Ik vind het zelf alleen zo jammer dat de sig pixelig is geworden door de effecten die ik toegepast heb. En blauw is mijn lievelingskleur, dus je zult nog veel blauw werk van mij tegenkomen Probeer het plaatje eens op te slaan als .png misschien dat het iets minder pixel-achtig wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.