Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn nieuwste signatures, na een lange tijd niets (bijzonders) te hebben gedaan in PS:

Abstract sig:

abstractpb3.jpg

Sonic sig:

dode link, rot imageshack :@

Please rate _O_

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Zal ik dan de eerste zijn? :)

Allereerst moet ik zeggen dat ik abstracte kunst wel kan waarderen, dus dat is al je eerste pluspuntje. :Y

Ik hou van blauw, en het zaakje doet mij denken aan crystal ofzo... dus nog een pluspuntje.

Al vind ik de tekst niet zo mooi, en de achtergrond ook niet echt... über ik vind die roodachtige subtiele strepen wel mooi abstract, doet mij denken als een laser door het ijskristal ofzo...

Je krijgt van mij een 7.8 :)

Geplaatst:

Allereerst moet ik zeggen dat ik abstracte kunst wel kan waarderen, dus dat is al je eerste pluspuntje. :Y

Ik hou van blauw, en het zaakje doet mij denken aan crystal ofzo... dus nog een pluspuntje.

Al vind ik de tekst niet zo mooi, en de achtergrond ook niet echt... über ik vind die roodachtige subtiele strepen wel mooi abstract, doet mij denken als een laser door het ijskristal ofzo...

Nou bedankt. Ik vind het zelf alleen zo jammer dat de sig pixelig is geworden door de effecten die ik toegepast heb. En blauw is mijn lievelingskleur, dus je zult nog veel blauw werk van mij tegenkomen :Y

Geplaatst:

Nou bedankt. Ik vind het zelf alleen zo jammer dat de sig pixelig is geworden door de effecten die ik toegepast heb. En blauw is mijn lievelingskleur, dus je zult nog veel blauw werk van mij tegenkomen :Y

Probeer het plaatje eens op te slaan als .png misschien dat het iets minder pixel-achtig wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...