DeadPackage Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Heey, Ik heb ff een vraagje ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het lukt nog niet echt. Als ik SA:MP opstart en ik connect naar een Server krijg ik een niet verzenden error dat er en fout is opgetreden in gta_sa.exe . En ja ik heb de LEGALE gta san andreas. Nee ik heb nooit MODS gedownload. En ik heb Windows XP Gewoon geinstaleerd sa:mp erop gegooid en gelijk die niet verzenden error, en als ik dan op ctrl alt delete druk en ik kijk bij Processen staat er wel gta_sa.exe tussen maja ... Ik heb trouwens ook al geprobeerd met die patch naar 1.0 enzo en alles maar dat werkt ook niet alsnog die niet verzenden error.. Als iemand me kan helpen, graag Groetjes DeadPackage Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Maar gebeurd dit als Je Sa opstart? of meteen al als je Samp hebt geinstalleerd? Reageren
JayKay Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Waarom maak je hiervoor 2 precies dezelfde topics aan, 1 lijkt me toch wel genoeg? OT: krijg je dat als je al in een server zit of direct nadat je op "Connect" hebt geklikt? Reageren
DeadPackage Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Ik krijg die Niet Verzenden error als ik bij een server op samp op connect druk dan gebeurt er niks en als ik dan kijk bij processen met ctrl alt delete staat er gta_exe maar nix is opgestart etc en dan klik ik nog een keer op connect en krijg ik die niet verzenden error :S. Dus ik weet nu echt niet wat ik moet doen om het te fixen. Bewerkt: 21 oktober 2008 door DeadPackage Reageren
DeadPackage Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Waarom maak je hiervoor 2 precies dezelfde topics aan, 1 lijkt me toch wel genoeg?OT: krijg je dat als je al in een server zit of direct nadat je op "Connect" hebt geklikt? Ik heb er 2 onderwerpen gemaakt omdat op die andere niet werd gereageerd en hier meteen op, ik had bij die andere de verkeerde titel xD . Reageren
DeadPackage Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kan iemand me nou helpen alsjeblieft ik word helemaal gek zit al langer dan een week te wachten Reageren
JayKay Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Tja, dit is nou eenmaal een lastig probleem. Misschien moet je GTA San Andreas even opnieuw installeren of anders SA:MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.