-GoldWing- Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey, ik wil graag Fight Night Round 3 voor de Xdoos 360 kopen, maar ik kan hem nergens meer vinden. Weet iemand waar ik hem nog kan kopen (Mag een webwinkel zijn)? Of verkoopt iemand op dit Forum hem tweedehands? Dan wil ik hem ook wel hoor Greetzzz -GoldWing- Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Reageren please, ik heb het spel egt hard nodig :{ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Kijk anders even op Bol.com, Trouwens hier heb ik het al gevonden voor je op Bol.com Linkje! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Die had ik zelf okal gevonden maar ik kan hem voor 20 euro krijgen, dat weet ik gewoon zeker. Want ik ga geen 55 euro dokke voor een 2 jaar oude game :7 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kom op..... ik wordt een beetje ongeduldig :7 Kan niemand het me tweedehands verkopen van dit forum? Reageren
thug Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 in game mania kun je hem wel op tweedehands krijgen. dat is een gamezaak van belgie maar dacht dat er in nederland ook een paar zijn. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Weet je dat zeker, want ik heb er een in de buurt gevonden in leiden, maar ik wil daar niet voor jan doedel gaan kijken. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.