Gta Vice City Fan Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey, Ik heb een vraag. Wil iemand me de goede handling.cfg geven want bij mij doet de quad en andere auto's nogal maf want de snelheid is te hoog (denk ik) en ik weet de normale snelheid niet meer want zo kan ik sommige missies niet goed spelen. Alvast bedankt, Gta Vice City Fan Reageren
JayKay Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wil je de hele handling.cfg of alleen van de auto's die het niet doen? (Ik heb er namelijk zelf ook een paar verandert ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Alsjeblieft handling.rar Even uitpakken met Winrar Je had dit overigens beter hier kunnen plaatsen Bewerkt: 21 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Gta Vice City Fan Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Alsjebliefthandling.rar Even uitpakken met Winrar Je had dit overigens beter hier kunnen plaatsen Op de een of andere manier staat er als ik het wil uitpakken: CRC failed in handling.cfg. The file is corrupt. Unexpected end of archive. Wat moet ik doen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Op de een of andere manier staat er als ik het wil uitpakken: CRC failed in handling.cfg. The file is corrupt. Unexpected end of archive. Wat moet ik doen? Is er iets mis met je Winrar? Klik hier om Winrar te downloaden. Probeer ook eens opnieuw, misschien heb je iets fout gedaan. Reageren
Gta Vice City Fan Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Op de een of andere manier staat er als ik het wil uitpakken: CRC failed in handling.cfg. The file is corrupt. Unexpected end of archive. Wat moet ik doen? Is er iets mis met je Winrar? Klik hier om Winrar te downloaden. Probeer ook eens opnieuw, misschien heb je iets fout gedaan. Ja ik heb Winrar maar misschien heb ik een nieuwe versie nodig. Ik heb het nog een keer gedaan maar dezelfde tekst stond er. Reageren
tjoef Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Of je moet het bestand niet expliciet uitpakken. Versleep het gewoon vanuit Winrar naar de juiste map zonder op 'uitpakken' te drukken. Dat heb ik ook soms Reageren
Gta Vice City Fan Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Of je moet het bestand niet expliciet uitpakken.Versleep het gewoon vanuit Winrar naar de juiste map zonder op 'uitpakken' te drukken. Dat heb ik ook soms Maakt niks uit..... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Plaats je het dan wel in de goede map? Zal wel niet goed zijn als je het in een verkeerde map zette. Bewerkt: 21 oktober 2008 door Dark_Zemy Reageren
Gta Vice City Fan Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Plaats je het dan wel in de goede map? Zal wel niet goed zijn als je het in een verkeerde map zette. Ik plaats het eerst in het bureaublad en dan in gta sa/data maar dat doet het dus niet. Ik ga wel gewoon op websites zoeken naar de gewone handling.cfg Bedankt nog voor jullie hulp, GTAVCF Reageren
Beagle Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Nee, het grappige is dat bijna elk archief dat je naar GTAForum upload dit probleem krijgt. Upload het naar rapidshare ofzo. Ik kan je de handling.cfg even niet geven omdat die van mijn ook niet helemaal orgineel is Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.