[B]ig [S]moke Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hoelaat is jeff er bij z'n eerste, tweede em derde ontmoeting ?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue. Summerbase, nu heb ik er genoeg van. Het is dan mooi pech voor die mensen 'die het niet kunnen lezen, of moeilijker kunnen lezen' Ik post gewoon met die kleur, Klaar. Bewerkt: 27 oktober 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Oldage Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ^what he said. Enne , lach je niet kapot bij z'n derde ontmoeting Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue. 3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue. 3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af. Ik vond die 3e ontmoeting wel moeilijk. (sarcastisch) Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue. 3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af. Ik vond die 3e ontmoeting wel moeilijk. (sarcastisch) Ik vond het moeilijk om er niet bij te lachen.. Bewerkt: 21 oktober 2008 door Uitroepteken Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat gebeurt er dan ook alweer waardoor het zo grappig wrod. ( heb die missie al zo lang niet meer gedaan ) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat gebeurt er dan ook alweer waardoor het zo grappig wrod.( heb die missie al zo lang niet meer gedaan ) Spoiler: Dat Jeff de straat op loopt, en onverwachts wordt aangereden, en hij vliegt een eindje. Hij wordt trouwens aangereden in een turismo[/font] Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 whahaha grappig nu heriner ik me het weer. ( ik heb die turismo daarna gelijk gejat) Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 whahaha grappig nu heriner ik me het weer.( ik heb die turismo daarna gelijk gejat) Ik vond het ook wel geinig toen die kerel uit die wagen zei *belt politie* Police? Yes, i think i hit someone. I think he's dead. Yes, ofcourse i'll stay here. *Rent naar auto en vlucht*[/font] Reageren
vesa Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 ik heb ook meteen die auto gejat en al het geld gepakt wat jeff achterliet want dat was iets van 1000 dollar echt grappig was dat Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 whahaha grappig nu heriner ik me het weer.( ik heb die turismo daarna gelijk gejat) Ik vond het ook wel geinig toen die kerel uit die wagen zei *belt politie* Police? Yes, i think i hit someone. I think he's dead. Yes, ofcourse i'll stay here. *Rent naar auto en vlucht*[/font] Toen hij dat zei moest ik zo hard lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.