Jump to content

Jeff


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue.

Summerbase, nu heb ik er genoeg van. Het is dan mooi pech voor die mensen 'die het niet kunnen lezen, of moeilijker kunnen lezen' Ik post gewoon met die kleur, Klaar.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue.

3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue.

3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af.

Ik vond die 3e ontmoeting wel moeilijk. :7 (sarcastisch) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed herriner, staat Jeff er tussen 12 en 6 uur s'avonds, met de eerste ontmoeting, op Bismarck Avenue. De tweede ontmoeting heeft geen tijd, omdat je door hem gebeld wordt, en wordt gevraagd ergens heen te gaan. Bij de derde ontmoeting, zit hij er s'avonds. Je kan hem vinden op Denver Avenue.

3e ontmoeting is op alle tijden, ik deed die namelijk op 13:00 (ingame, heh), heb 'm net af.

Ik vond die 3e ontmoeting wel moeilijk. :7 (sarcastisch) :puh:

Ik vond het moeilijk om er niet bij te lachen..

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebeurt er dan ook alweer waardoor het zo grappig wrod.

( heb die missie al zo lang niet meer gedaan )

:duh::ch::duh::ch:

Spoiler:

Dat Jeff de straat op loopt, en onverwachts wordt aangereden, en hij vliegt een eindje. Hij wordt trouwens aangereden in een turismo[/font] :)

Link to comment
Delen op andere websites

whahaha grappig nu heriner ik me het weer.

( ik heb die turismo daarna gelijk gejat) :*D

Ik vond het ook wel geinig toen die kerel uit die wagen zei *belt politie* Police? Yes, i think i hit someone. I think he's dead. Yes, ofcourse i'll stay here. *Rent naar auto en vlucht*[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

whahaha grappig nu heriner ik me het weer.

( ik heb die turismo daarna gelijk gejat) :*D

Ik vond het ook wel geinig toen die kerel uit die wagen zei *belt politie* Police? Yes, i think i hit someone. I think he's dead. Yes, ofcourse i'll stay here. *Rent naar auto en vlucht*[/font]

Toen hij dat zei moest ik zo hard lachen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...