kelwin Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 als ik het spel op start dan zie ik het menu en ik zie alleen het achtergrond plaatje en ik kan niet zien waar ik op klik Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat veel Info zeg, zo kan ik je ook natuurlijk niet verder helpen. Welke COD? Doet je muis het? Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat veel Info zeg, zo kan ik je ook natuurlijk niet verder helpen. Welke COD? Doet je muis het? Hij kan cod 1 bedoelen maar ja dat speelt bijna niet meer. Welke versie heb je? En heb je hem gekocht of heb je hem illegaal gedownload. Reageren
kelwin Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ik heb hem gewoon gekocht mijn muis doet het wel en het is CODUO en COD1 in een maar dan zie ik het menu en dan zie ik geen options of single player Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Misschien herinstalleren. Heb je de laatste patches gedownload? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Wat veel Info zeg, zo kan ik je ook natuurlijk niet verder helpen. Welke COD? Doet je muis het? Hij kan cod 1 bedoelen maar ja dat speelt bijna niet meer. Welke versie heb je? En heb je hem gekocht of heb je hem illegaal gedownload. Nee, COD1 speelt nieeeeemand meer.... Nou ik ken veel mensen die hem nog wel vaak spelen , inclusief ik Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 kep versie 1.41Heb je deze niet?En heb je hem al opnieuw geïnstalleerd? Dat kan in Configuratiescherm --> Software (XP) of in Configuratiescherm --> Programma's (Vista). Dat zou het ook kunnen verhelpen. Reageren
kelwin Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 laat maar ik ga verdomme[/font] geen rotzooi downloaden want ik weet niet of de website wel veilig is Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 laat maar ik ga verdomme[/font] geen rotzooi downloaden want ik weet niet of de website wel veilig is Sorry voor deze bump, ik wil graag weten wat je (in jou taal) ''rotzooi'' vindt. Reageren
kelwin Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 nou, gewoon klote zooi ik heb al een hoge versie en ik heb hem al geruild voor medal of honor airborne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.