Jump to content

IMg tool werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb halfjaar geleden img tool gedownload alleen nu werkt hij niet meer

Als ik gta3 wil openen staat er: Read beyond end of file

Wie helpt me

Alvast bedankt

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TheBestOf GTA-Games

15

• Beagle

12

• FerryN

3

• K.O.

2

Geplaatst:

Ik heb eigelijk nog nooit van dit probleem gezien, heb je IMG-Tool wel in de goede directory gezet? Hij hoort normaal gesproken bij Program Files > Rockstar Games > Gta Sanandreas te staan, als je hem daar uitgepakt en wel laat staan lijkt alles goed te zijn, helaas heb ik op dit moment geen oplossing voor dit probleem alleen ik denk dat je het beste IMG-Tool opnieuw kan installeren.

Geplaatst:

IMG Tool kan staan waar je wil dat ie staat. Het maakt niet uit of ie nu in Mijn Documenten of GTA San Andreas staat. En anders download je hem gewoon opnieuw! Het is geen groot bestand en het is makkelijk weer opnieuw te "installeren".

IMG Tool

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer krijg je dat?

Heb je 'alleen lezen' van je 'gta3.img' gehaald?

Probeer anders een andere IMGtool zoals 'Alci's IMG Tool', die gebruik ik, en vind ik zeer fijn. ;)

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Alci's IMG Tool gedownload maar dan wil ik gta3 openen maar dan staat die er niet bij maar als ik dan bij progammas en files kijk en dan bij gta sa en dan staat gta3 er ook niet bij

Geplaatst:
Alci's IMG Tool gedownload maar dan wil ik gta3 openen maar dan staat die er niet bij maar als ik dan bij progammas en files kijk en dan bij gta sa en dan staat gta3 er ook niet bij

'gta3.img' staat in je models map.

Geplaatst:

toen ik bij alci gta3 opende stond er links onder 0 entries inside the archive en toen gebeurde er niks

Geplaatst:

Ik denk als ze het allemaal niet doen moet je:

Of Spark proberen

Of SA opnieuw installeren want ik geloof dat je GTA3 gewoon naar de klote[/font] is.

Grz, Beagle

Geplaatst: (bewerkt)

Jup, Spark. Ik denk niet dat deze werkt, want IMGTool is erg betrouwbaar en werkte niet en Alci's IMGtool ook al niet...

SHIT: KO was me weer eens voor :puh:

SHIT2: Ownee, ik heb per ongeluk niet op pagina 2 gekeken :$ :D

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Dan ligt het echt aan jouw SA en archief, kan niks anders zeggen. Als alle programmas niet werken.... dat is een beeetje verdacht... Je computer veraad je. Gooi het uit het dichtsbijzijnde raam om niet besmet te worden door het verschrikkelijke computervirus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...