Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 hehe nee man was maar een grapje BTW: Misschien wel goed idee om virusscan te doen, gratis op het web Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb een virus scanner ga binne kort panda 2009 kopen Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ahum... 1. Je hebt al een virusscanner en gaat er nog een kopen? 2. KOPEN?! Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Ik Heb Nu zn Grtis Ding Van avg heb Vroeger ook panda gehad en die is wel fijn :$ :o Bewerkt: 25 oktober 2008 door TheBestOf GTA-Games Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Vroeger Panda gehad, nu heb je die cd weggeflikkerd en wil je het weer kopen Ik raad je aan het te doen wat we hier niet mogen bespreken. (net zoals voldemoord weet je wel) Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 XD XD Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Geld verspillen aan iets wat je ook gratis kan krijgen Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Betaalde Zijn Beter Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 HAHAHA er zit geen verschil in als je het programma download of koopt :D Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Betaalde Kunnen Meer Meer Functies Reageren
K.O. Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Betaalde Kunnen Meer Meer FunctiesEven afgezien van het feit dat we het hier niet over mogen hebben (Beagle, dat weet jij net zo goed ), wil ik toch even opmerken dat deze uitspraak nergens op slaat. Of je een programma nou legaal koopt of dat je het nou illegaal download, de beschikbare functies zijn exact hetzelfde, aangezien je hetzelfde programma hebt. Er is precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie als je puur kijkt naar functies of kwaliteit. Maar goed, daarover nu genoeg. Daar hebben we het hier niet over. (Althans, niet in publieke gedeelten) Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Even afgezien van het feit dat we het hier niet over mogen hebben (Beagle, dat weet jij net zo goed ), wil ik toch even opmerken dat deze uitspraak nergens op slaat. Of je een programma nou legaal koopt of dat je het nou illegaal download, de beschikbare functies zijn exact hetzelfde, aangezien je hetzelfde programma hebt. Er is precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie als je puur kijkt naar functies of kwaliteit. Maar goed, daarover nu genoeg. Daar hebben we het hier niet over. (Althans, niet in publieke gedeelten) Ik wilde even een statement maken Maar gelukkig leg jij het ook duidelijk uit Ter aanvulling: KO heeft al gezegd dat die uitspraak niet waar is, en dat komt omdat mensen de orginele gekochte versie uploaden op internet, dus er is dus gewoon echt: precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Maar Bij Gekocgte Zit Ook Spam Figter En Die Dingen En Gedownloaden Niet Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Lol je begrijpt het nog niet he Reageren
FerryN Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Lol je begrijpt het nog niet he Bespreek maar verder via msn ofzo, warez zijn verboden. Ontopic, heb je nou de 'Alleen-lezen' van je gta3.img gehaald? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.