Jump to content

IMg tool werkt niet meer

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TheBestOf GTA-Games

15

• Beagle

12

• FerryN

3

• K.O.

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik Heb Nu zn Grtis Ding Van avg heb Vroeger ook panda gehad en die is wel fijn :$ :o

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Geplaatst:

Vroeger Panda gehad, nu heb je die cd weggeflikkerd en wil je het weer kopen :bonk: Ik raad je aan het te doen wat we hier niet mogen bespreken. (net zoals voldemoord weet je wel) :D

Geplaatst:
Betaalde Kunnen Meer Meer Functies
Even afgezien van het feit dat we het hier niet over mogen hebben (Beagle, dat weet jij net zo goed :7 ), wil ik toch even opmerken dat deze uitspraak nergens op slaat. Of je een programma nou legaal koopt of dat je het nou illegaal download, de beschikbare functies zijn exact hetzelfde, aangezien je hetzelfde programma hebt. Er is precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie als je puur kijkt naar functies of kwaliteit. Maar goed, daarover nu genoeg. Daar hebben we het hier niet over. (Althans, niet in publieke gedeelten)
Geplaatst:
Even afgezien van het feit dat we het hier niet over mogen hebben (Beagle, dat weet jij net zo goed :7 ), wil ik toch even opmerken dat deze uitspraak nergens op slaat. Of je een programma nou legaal koopt of dat je het nou illegaal download, de beschikbare functies zijn exact hetzelfde, aangezien je hetzelfde programma hebt. Er is precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie als je puur kijkt naar functies of kwaliteit. Maar goed, daarover nu genoeg. Daar hebben we het hier niet over. (Althans, niet in publieke gedeelten)

Ik wilde even een statement maken :7 Maar gelukkig leg jij het ook duidelijk uit :)

Ter aanvulling: KO heeft al gezegd dat die uitspraak niet waar is, en dat komt omdat mensen de orginele gekochte versie uploaden op internet, dus er is dus gewoon echt:

precies 0,0% verschil tussen een gedownloade en een legaal gekochte versie
Geplaatst:
Lol je begrijpt het nog niet he :puh:

Bespreek maar verder via msn ofzo, warez zijn verboden.

Ontopic, heb je nou de 'Alleen-lezen' van je gta3.img gehaald?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...