Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb er helemaal zin in, om te PS'en. Heb nog eens wat tuts gelezen, en wat inspiratie opgedaan, en toen kwam dit eruit rollen:

girlcopyei0.jpg

Ik vind dit zeker een van mijn betere, zo niet mijn beste signature tot nu toe. Maar ik kan en moet zeker nog veel leren, dus wil ik graag jullie op- of aanmerkingen en tips horen.

Groeten :cya:

PS: ik weet het, de titel zuigt, maar ik kon niets beters verzinnen :roll:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Inderdaad zeg. :(

De signature is stukken beter. De effecten op de achtergrond zijn mooi, maar wat magertjes. Je zou misschien ze zijkanten wat meer kunnen opvullen, vooral rechts (en dan de opacity lager). Er zit ook niet zo veel symmetrie in, de linker kant verschilt best veel van de rechterkant, het lijkt niet te kloppen.

Het licht boven is wel goed gelukt, de render is iets te overbelicht boven, maar dat kan er ook nog wel mee door. Verder weinig op aan te merken, je zou misschien wat effecten een beetje over de render kunnen verwerken, die staat er nu zo los op. Tekst is ook goed.

Een 7

Geplaatst: (bewerkt)
Inderdaad zeg. :(

De signature is stukken beter. De effecten op de achtergrond zijn mooi, maar wat magertjes. Je zou misschien ze zijkanten wat meer kunnen opvullen, vooral rechts (en dan de opacity lager). Er zit ook niet zo veel symmetrie in, de linker kant verschilt best veel van de rechterkant, het lijkt niet te kloppen.

Het licht boven is wel goed gelukt, de render is iets te overbelicht boven, maar dat kan er ook nog wel mee door. Verder weinig op aan te merken, je zou misschien wat effecten een beetje over de render kunnen verwerken, die staat er nu zo los op. Tekst is ook goed.

Een 7

Bedankt voor de tips. Ik heb geprobeerd het aan te passen, maar dat wilde niet echt lukken. :N

Ik heb jouw tips wel meegenomen in een nieuwe sig :puh:

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...