Jump to content

Online


icorne

Recommended Posts

MTA is toch voor SA? Bij mij staat t r
Multi Theft Auto (MTA) is een mod voor de PC-versie's van de Rockstar North games: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas die ervoor zorgt dat deze spellen online gespeeld kunnen worden tegen anderen in de wereld zoals dit het geval is bij vele andere games. De spelers kunnen in vrijwel alle voertuigen die het originele spel bevat met of tegen elkaar strijden in de bestaande locatie of een aangepaste map.

Hoewel het meestal benoemd wordt als een mod zijn de oudere versies vooral geïnspireerd door code injection technieken die het geheugen van de games aanpast, voordeel hiervan is dat het originele spel behouden blijft. De 'blue'-versies (vanaf MTA: SA) maken gebruik van nieuwe technieken en streven ernaar om een volwaardige SDK te worden.

Op dit moment is er een Race-mod beschikbaar voor de drie spellen, Op 2 januari 2008 is een developer preview voor de Deathmatch-mod voor GTA: San Andreas uitgegeven. Het is hier niet meer noodzakelijk om alleen in voertuigen te rijden maar er kan bijvoorbeeld ook gelopen of geschoten worden.

De Race-mod's en developer preview voor de Deathmatch-mod zijn als freeware the downloaden op de website van het MTA-team bij deze mod zit ook een Map editor waarmee je een eigen race kan maken. Ook kan er een server programma om zelf een server te starten gedownload worden.

Van Wikipedia gehaald. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk raad ik je voor vice city meer Vc:Mp (Vice City Mp) aan, bij mij geeft mijn anti virus scanner telkens een keylogger aan als ik Mta wil downloaden, en als ik het opstart zijn er nooit servers aanwezig. Ik raad je dus VC:MP aan voor Vice City, voor San Andreas is Mta dan weer beter.

Maar als je toch MTA wilt kan je het ook van het forum downloaden(via de download knop bovenaan op het forum).

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk raad ik je voor vice city meer Vc:Mp (Vice City Mp) aan, bij mij geeft mijn anti virus scanner telkens een keylogger aan als ik Mta wil downloaden, en als ik het opstart zijn er nooit servers aanwezig. Ik raad je dus VC:MP aan voor Vice City, voor San Andreas is Mta dan weer beter.

Maar als je toch MTA wilt kan je het ook van het forum downloaden(via de download knop bovenaan op het forum).

IK DOE TOCH MAAR JOU IDee

ik zie dat het makelijker instaleeren is :)

Bewerkt: door icorne
Link to comment
Delen op andere websites

kijk ik zal het ff met plaatjes enz. uitleggen

eerst dan download je vc:mp( dit is de goeie van de site zelf: ) http://vicecitymultiplayer.com/downloads/0...0.3z_client.zip

installeren die hap, dan open je vc:mp (doe maar vanuit de map waar je vc heb staan)

dan krijg je zo iets zo als dit:

1224604364-780.jpg

dan klik je op "internet":

1224604440-210.jpg

dan moet je ff w8en dan krijg je zo iets als dit:

1224604548-340.jpg

dan vul je hier een nick name in:

1224604602-890.jpg

en dan klik je eentje aan dan dubbel-klik dan op connect klikken:

1224604700-140.jpg

dan start vc geleid door vc:mp en je kan spelen!

zeg ff of je er wat aan hebt!

veel speel plezier!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zo moet het inderdaad, je kunt trouwens ook in de plaats van dat je dubbelklikt op een server gewoon een server selecteren en daarna op het groene omgekeerde driehoekje in de linkerbovenhoek aan klikken om te spelen.

Bij Official en 'Legal' of zo vind je soms ook nog servers, maar dan moet je goed bij "Map" kijken want soms staat er ook wel eens een GTA3 map tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
kijk ik zal het ff met plaatjes enz. uitleggen

eerst dan download je vc:mp( dit is de goeie van de site zelf: ) http://vicecitymultiplayer.com/downloads/0...0.3z_client.zip

installeren die hap, dan open je vc:mp (doe maar vanuit de map waar je vc heb staan)

dan krijg je zo iets zo als dit:

1224604364-780.jpg

dan klik je op "internet":

1224604440-210.jpg

dan moet je ff w8en dan krijg je zo iets als dit:

1224604548-340.jpg

dan vul je hier een nick name in:

1224604602-890.jpg

en dan klik je eentje aan dan dubbel-klik dan op connect klikken:

1224604700-140.jpg

dan start vc geleid door vc:mp en je kan spelen!

zeg ff of je er wat aan hebt!

veel speel plezier!! :tu:

Ok maar kund ge ook zelf een server maken? wand ik heb een mod dat er nog ni eens opstaat

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een eigen server maken ja, op www.vicecitymultiplayer.com kan je de Windows Server downloaden(of Linux server als je Linux gebruikt maar dat denk ik niet) nadien moet je alles instellen via Config, daarna de client openen, Dan je server als favorieten toevoegen, op een Youtube filmpje zag ik dat het ook zou werken als je localhost:(port) typt.

Maar waarschijnlijk moet je daarna een echt ip invullen als je online wilt gaan(ik kan hier nog niet veel van zeggen omdat ik eigenlijk nog maar enkele dagen op mijn server kan maar voor de rest ben ik nog geen stap verder).

En ik vind bijna alleen sa-mp tutorials :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...