Jump to content

The Doors.

Recommended Posts

Geplaatst:

The Doors

Aangezien mijnheer powerpats een topic opende over zijn favoriete band, doe ik dat bij deze ook. In dit topic ben ik vooral benieuwd naar wie The Doors allemaal kennen. Bij mij op school etc. kent haast niemand The Doors. Wellicht zal het hier anders zijn...

Voor de mensen die The Doors niet kennen. Ze zijn een band/rockgroep uit de jaren 60 en 70. Hun leadsinger was Jim Morrison. Die is op 27 jarige leeftijd overleden in 1971. Naast de inmens populaire Jim Morrison had de band nog 3 andere leden. Ray Manzarek, toetsenist, een soort van keyboard. Robby Krieger, gitarist. En tenslotte John Densmore, drummer.

Na de dood van Jim Morrison is de band uit elkaar gegaan en veel later weer bij elkaar gekomen onder de naam; Riders on the Storm. De naam is ter nagedachtenis aan Jim Morrison. Want Riders on the Storm was het laatste nummer van Jim.

Hier onder heb ik enkele joetjoep filmpjes met hun nummers erin. Dit vindt ik persoonlijk de mooisten. Laat een comment achter met wat je ervan vindt.

Backdoor man.

Cars hiss by my window.

Crawling King Snake.

The Changeling.

Peace Frog.

Riders on the Storm.

Geplaatst:

Tja, zo kan iedereen wel zo'n Topic openen. Maar het is een goede band ja, ik ben er niet fan van. Maar de muziek van hun vind ik wel goed :Y

Geplaatst:

Riders on the storm vind ik een ongelofelijk vet nummer van hun :tu:

en ik ben nog naar het graf van Jim Morisson geweest in Parijs. Heel speciaal was dat.

The Doors is top

Geplaatst:

Ben je gek man? M'n vrienden en ik zijn het nummer Light my Fire aan het instuderen, waarvan ik zal gaan drummen. :tu:

Geplaatst:

Riders on the storm vind ik een erg goed nummer. Ik heb ook vaak naar dat ene nummer van The Doors geluisterd dat ook tijdens het introfilmpje van Tony Hawk's Underground 2 gedraaid werd. Even de naam vergeten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...