Ferre Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Release: 24 oktober (EU), 28 oktober (VS) MotoGP 08 is het officiele spel van het MotoGP seizoen van 2008, speelbaar op de PS3, PS2, Xbox360, PC en Nintendo Wii. MotoGP 08 is met alle rijders, motoren en circuits van het 2008 seizoen de ultieme race ervaring op twee wielen. Nu met de toevoeging van de 125 cc en 250 cc klassen is het spel helemaal compleet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ziet er maar saai uit. Ik denk dat het snel in iedereen zijn kast zal liggen met een grote laag stof erop. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hmmm, weer zo'n mooie MotoGP Race game! Maar ga het niet halen, ik ga Midnight Club: Los Angeles en daarna Gears Of War 2 halen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Tip: bij de Bart Smith word hij al verkocht, voor 55 euro. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Dx11 Reageren
Ferre Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Afzetterij. Ik heb hem gezien voor 35 euro, en dan niet bij een crappy online site. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Afzetterij. Ik heb hem gezien voor 35 euro, en dan niet bij een crappy online site. Ik had het dan wel over de PS3 versie he... Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Het ziet er zeer netjes uit hoor, vindt ik. MotoGP vindt ik heel leuk om te spelen, ik heb zelf op de PSP. Die motoren zien er goed uit, en die banen. Gelukkig zijn de 125 cc en 250 cc klassen compleet, maar 250 cc lijkt me leuker. En de bustering, ik hoop dat die gemakkelijk is. In MotoGP 07 vondt ik het best ierrie, maarja. Die trailer is ook heel cool gedaan, behalve de muziek. Bewerkt: 23 oktober 2008 door Rene-GTA Reageren
Kraay Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Goh, ik moet toch nog wat oefenen in deze game, heb hem op de PC maar op medium staan kwa moeilijkheidsgraad, en ik kan nog eens geen 1e worden in de kwalificatie. Al wordt het al steeds beter^^ Begin die motor al wat door te krijgen. Maja, het is wel zo'n irritante 125cc, met zo'n dik schijt geluid. Pff, krijg je koppijn van Reageren
Ferre Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Het geluid is niet goed maar de motoren rijden wel oke. Je hebt gelukkig niet het gevoel dat je op ijs rijdt en dat je geen contact hebt met de weg, zoals in SBK-08. Lekker net als MotoGP, het gevoel dat je echt rijdt. Wat wel wennen is, is dat je in de bochten geen gas kan geven, dus het goed nemen van de bocht is belangrijk. En na de bocht snel het gas erop! Ik zal dit weekend wel een (aantal) filmpje(s) maken en oordelen. Reageren
Kraay Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Die motors zuigen gewoon, ze 'driften' te snel hoe je hem ook afstelt. Motorcross FTW Edit: ff wat screenshots geupload Bewerkt: 31 oktober 2008 door Kraay Reageren
Ferre Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 MotoGP 08 op lage settings (niet dat er veel evrschil in zit tussen z'n hoogst en z'n laagst): Stoner's geheim :O Reageren
bLADE` Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ziet er wel goed uit, maar ik vertrouw het niet echt want het vandert weinig altijd net als bij Fifa. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 MotoGP 08 voelt aan als MotoGP waarvan een spel is gemaakt. MotoGP 07 is meer een racegame met MotoGP motoren. Wil je een racegame die goed stuurt en waar je veel zelf in handen hebt, kies dan 07. Maar 08 heeft ook wel wat, het is realistischer op sommige punten maar als gamer is het niet altijd fijn. Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Leuke game aleen ik race meestal met auto's meestal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.