GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Beste GTAForum Leden, Er is een nieuwe Gears Of War op komst, deze keer Deel 2! De strijd was in de vorige Gears Of War al gewonnen, maar in deze deel keren de Wezens terug. En begint de strijd weer opnieuw, je bent weer Marcus Fenix. En zijn Delta Squad zijn er weer om de Locust Horde weer te verslaan! Want deze wezens hebben het één en ander van het verleden geleerd. Niet langer belagen zij Fenix en consorten in kleine groepjes van circa vijf man, pardon, monsters. In Gears of War 2 mag Delta Squad continu rekenen op een overmacht van Locust's, hier en daar aangevuld met Brumaks en Corpsers. Gelukkig mag Fenix in elke situatie rekenen op een compleet arsenaal waarmee hij op uiterst bloedige wijze elke vijand naar gruzelementen knalt. En mocht de voorraad kogels alsnog opraken, is er altijd nog de kettingzaag die met enkele uithalen alles met een polsslag razendsnel een kopje kleiner maakt! Ik kan niet wachten op dit spel. Ik hoop dat de maanden snel voorbij vliegen om dit spel te kunnen bemachtigen. Ik heb de eerste editie van Gears Of War ook, en het is een topgame! Ik heb 'm al sinds die uit is en vind het nog steeds geweldig om het te spelen. Echt een topgame! Dan nu laat ik zien voor welk Platform het spel beschikbaar is, en Screens, en een Trailer! En voor zover iedereen nog weet is dat Gears Of War 2 voor de Xbox360 beschikbaar komt. Of ie voor de PS3, of PC uitkomt. Weet nog niemand. Platformen: €64,- Xbox360 Genre: Actie & Avontuur Online Ja Adviserende Leeftijd +18 Screen 1: Screen 2: Screen 3: Gears Of War 2 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik wis dat al best lang, maar die schreens en die video zien er wel goed uit. Gears of War 2 wordt wel een vette game, dat weet ik wel zeker. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik wis dat al best lang, maar die schreens en die video zien er wel goed uit. Gears of War 2 wordt wel een vette game, dat weet ik wel zeker. Ja, ik kan haast niet wachten. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hij is al een tijdje aangekondigd hoor. Al van februari 2008. Hij word verwacht rond 7 november 2008. Hij zal inderdaad alleen voor xbox360 zijn, maar men is wel van plan om dit ook net als Gears of War 1 deze ook uit te brengen of PC. Maar hierover is tot hiertoe nog niets aangekondigd. Afwachten dus.. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 hail Xbox kheb nog geen 360 ben druk aan het sparen dan komt Gow1 en Gow2 erbij Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Komt er ook een demo? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Komt er ook een demo? Waarschijnlijk wel, maar ik weet niet. Er is wel een Thema voor de Xbox360. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ziet er wel geinig uit, en zal ook best wel leuk zijn, ik heb aleen geen XBOX360, en die wil ik ook niet (heb namelijk net een PS3) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Morgen is het zover! Morgen (7 Nov.) ligt Gears Of War 2 in de winkels. Gears Of War 2 ligt alleen voor de Xbox360 in de winkels, voor de PS3 zal Gears Of War 2 waarschijnlijk niet komen. Maar voor de PC gamers heb ik goed nieuws: Gears Of War 2 komt ook voor de PC! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik ga hem morgen halen Als je hem al had besteld had je al een Gears Of War 2 Hammerbust Gun gekregen. Klikje! Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb wel is bij me grote neef dit spel volgensmij gespeelt maar dan volgensmij een eerdere versie. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb wel is bij me grote neef dit spel volgensmij gespeelt maar dan volgensmij een eerdere versie. dan heb je Gow1 gespeeld Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik heb wel is bij me grote neef dit spel volgensmij gespeelt maar dan volgensmij een eerdere versie. dan heb je Gow1 gespeeld Die heb ik al uitgespeeld, vandaag zag ik bij de InterToys: Gears Of War 2 voor €44,99- !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.