The Distortion Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey mensen, toen ik weer eens mijn Handling wouw veranderen, en opende het in Kladblok, zag alles erineens allemaal door elkaar uit: Ik wouw vragen hoe ik het allemaal weer netjes in een rij krijgt onder elkaar, zoals eerst. want zo kan ik niet met me handlings werken M.v.g Chris Reageren
Wickedmen Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey mensen, toen ik weer eens mijn Handling wouw veranderen, en opende het in Kladblok, zag alles erineens allemaal door elkaar uit: *afbeelding*Ik wouw vragen hoe ik het allemaal weer netjes in een rij krijgt onder elkaar, zoals eerst. want zo kan ik niet met me handlings werken M.v.g Chris wie werkt er nou met kladblok met kladblok kan je niks veranderen nooit gehoord van de img tool Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) wie werkt er nou met kladblok met kladblok kan je niks veranderen nooit gehoord van de img tool Ik vindt je echt héél erg knap als je de handling kan veranderen met IMG Tool. Ik wens je veel succes. Handling is geen model, texture, ipl of ide, maar de verzameling van het weggedrag van alle voertuigen. Dat kun je niet met IMG tool aanpassen. Voor jou probleem heb ik nog geen oplossing, behalve dan een nieuwe handling te kopiëren. Deze post van mij bevat de download van handling.cfg Bewerkt: 21 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Wickedmen Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 sorry dacht dat je met img tool ook de handling kon veranderen nu weet ik het in ieder geval thansx Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey mensen, toen ik weer eens mijn Handling wouw veranderen, en opende het in Kladblok, zag alles erineens allemaal door elkaar uit:Ik wouw vragen hoe ik het allemaal weer netjes in een rij krijgt onder elkaar, zoals eerst. want zo kan ik niet met me handlings werken M.v.g Chris wie werkt er nou met kladblok met kladblok kan je niks veranderen nooit gehoord van de img tool lol, IMG-Tool is om bestanden te veranderen, of erbij te zetten voor DFF Of TXD bestanden @ Marty, de rar werkt niet meer, zou je em mischien opnieuw willen uploaden, maar dan gewoon alleen de handling bestand ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 De upload tool accepteert niet alle extensies, en .cfg is daar een van. Ik zal het wel moeten inpakken. Nu moet ie het wel doen... Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Krijg nog steeds de error, mischien in .zip in pakken, of handers de handling.cfg op www.rapidshare.com willen uploaden Alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Krijg nog steeds de error, mischien in .zip in pakken, of handers de handling.cfg op www.rapidshare.com willen uploadenAlvast bedankt Damnit Mijn Winrar doet ook al een tijdje raar. Maargoed, misschien kun je beter GTASA hetintalleren, of stuur me een PB (voor MSN) Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 iemand anders mischien ondertussen de origineele handling ? heb em namelijk zo snel mogelijk nodig ;P Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Zo te zien is je originele vraag inmiddels niet meer van toepassing. >Dit topic< is er speciaal voor gemaakt om bestanden aan te vragen. Succes @ hieronder: Dat wordt ook niet van je verwacht en/of gevraagd. Bewerkt: 21 oktober 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik zie me zelf niet echt 106 pagina's door spitten.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zie me zelf niet echt 106 pagina's door spitten.. Nee, maar ik zie jou daar wel een post neer zetten met je de vraag of iemand de originele handling.cfg wil posten >>> Door _KoE_Mzungu: Of met de zoekfunctie in dat topic kijken of die al beschikbaar is. <<< Reageren
The Distortion Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb al een andere handling, maar het blijft allemaal scheef onder elkaar staan, had ik eerst dus niet, wouw weer is gaan modden, tot dat ik dit zag dat het weer es allemaal scheef staat. ook zo doe ik het zelf, komt het nog scheef. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.