Jump to content

SplinterCell Chaos Theory

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie van jullie zit te wachten/heeft de game ( SplinterCell Chaos Theory )?

Ikzelf kan niet wachten tot ik dit spel kan kopen zodra ik geld heb !

Speel tot nu toe al de fantastishe demo, ben nog geen keer gezien ! :lol: ( Op een keer na, dat was per ongeluk ).

Speel zelf ook het liefst dit soort spellen, realistish, stealthy en fun !

Heb ook veel positive comments over de Coop-mode en versus ( Via Internet/Multiplayer met en tegen elkaar B) ).

Zeker een aanrader :)

Gaan jullie deze game ook kopen, of hebben jullie 'm al, of spelen jullie liever andere dingen ?

PS : Deze 2 maanden ( Maart & April zijn wel veel goede titels uitgekomen/gereleased, Metal Gear, GT4, SplinterCellCT, Brothers in Arms etc. )

Geplaatst:

de demo vond ik al niet zo goed

dus ik ga met geld niet uitegeven aan iets waar ik niks aan vond

hoewel ik het vorige deel wel grappig vond

Geplaatst:

Typisch gevalletje van, ojee we hebben een hit snel een vervolg maken! Wat dus uitkomt bij baggergames... Beetje jammer, ik zou de serie liever beter gezien, ach ja geld is belangerijker dan de game zelf...

Geplaatst:

Ik heb hem en speel hem online :D

Ik sta nu iets van 15e, de singleplayer is trouwens geweldig en de Coop is ook grappig :)

Echt een aanrader ;)

Trouwens was hier al een topic over :)

Geplaatst: (bewerkt)
Typisch gevalletje van, ojee we hebben een hit snel een vervolg maken! Wat dus uitkomt bij baggergames... Beetje jammer, ik zou de serie liever beter gezien, ach ja geld is belangerijker dan de game zelf...

Zover ik weet heeft de SplinterCell reeks alleen maar boven de 8/8.5 gehaald.

Ik zie dat Chaos Theory ook alleen maar 5/5, 9/10, 9.5/10's haalt van sites/magazines.

Dus baggerspel kan je 't niet noemen. :rolleyes:

( Al vond ik Pandora Tomorrow een tikkeltje slecht ).

@Slimm; SCCT op de PS2 online ? ^_^ nice plaats :+

Bewerkt: door Hayate X
Geplaatst:

Zover ik weet heeft de SplinterCell reeks alleen maar boven de 8/8.5 gehaald.

Ik zie dat Chaos Theory ook alleen maar 5/5, 9/10, 9.5/10's haalt van sites/magazines.

Dus baggerspel kan je 't niet noemen. :rolleyes:

( Al vond ik Pandora Tomorrow een tikkeltje slecht ).

@Slimm; SCCT op de PS2 online ? ^_^ nice plaats :+

Heb je ooit een gehypde game in een mag. gezien die een 'bagger' cijfer had.. Dan krijgt het blad een slechte naam... En je zegt het zelf Pandora Tommorow was een best wel slecht en dat denk ik ook van de nieuwe... <_<

Geplaatst:

Nouja, over al dat gehype heb je ook niet overal hoor.

Ik bedoel OPM2 geeft gewoon het cijfer wat ze zelf willen, en zo moet he juist ook.

Ik vind zelf dat je geen mening mag geven als je het spel niet goed hebt gespeeld, beatboxgamer heeft bijvoorbeeld alleen de Demo gespeeld maar dat is lang niet het echte spel.

En ik heb SCPT en die vond ik niet erg slecht hoor, ik vind SCCT wel een stuk leuker maar hoe kan jij weten dat SCCT ook niet leuk is?

Spellen boeken soms ook vooruitgang hoor...

Geplaatst: (bewerkt)

Wie erop zitten te wachten ik cker niet...

En dat is niet omdat ik niet van SC hou ofzo neej integendeel ik ben dol op stealth action maare.. SC brengt nooit veel verandering met zich mee ook vind ik de online play van de game nogal slecht... Geef maar COD.. :puh:

Lekker knallen :puh:

Geweldige game dat wel

Mensen denk nou niet van wooow nu al een nieuwe SC, SC2 is nog nie zo heel oud duz deze game zou wel afgeraffelt zijn neej, SC3 is in feite SC2 echte fans weten wat ik bedoel.. ;)

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:
Wie erop zitten te wachten ik cker niet...

En dat is niet omdat ik niet van SC hou ofzo neej integendeel ik ben dol op stealth action maare.. SC brengt nooit veel verandering met zich mee ook vind ik de online play van de game nogal slecht... Geef maar COD.. :puh:

Lekker knallen :puh:

Geweldige game dat wel

Mensen denk nou niet van wooow nu al een nieuwe SC, SC2 is nog nie zo heel oud duz deze game zou wel afgeraffelt zijn neej, SC3 is in feite SC2 echte fans weten wat ik bedoel..  ;)

Als je de game een beetje snapt/speelt merk je dat er veel nieuwe dingen zijn !

Animatie

Opties

Manieren

Non-linear

Meer keuzes om missie te voltooien

Spannender

Donkerder ( echt mijn gerne )

Maar mensen die van rushen houden, doe je best. Is toch nep, stealth is the way to survive, realistish is het ook want in CallofDuty word je na 999 schoten pas om 't leven gebragd, zitten er om de 2 sec. een Health-kistje voor je neus, heb je teammates.

Splintercell is lekker solo, spannend, cool, realistish, sneaky, en vooral veel actie.

Missies maken zonder te worden gezien; prachtig.

Missies maken en het gevoel te hebben dat je vijanden zo dom en makkelijk te verslaan zijn... Nope...

Geplaatst:

Woe nog donkerder.. :puh: (wat een vernieuwing hoelang zullen ze daarover hebben gedaan)

Animatie merkte ik in deel2 niks van hopelijk wel in deel 3

Moves jah.. pff... :puh: Daar doel ik duz niet op.. ;)

Nieuwe manier om missies te doen die zijn wel geslaagd.. :D

Spannender duhh tis een heel nieuw verhaal.. :blink:

Maare het is wel een vette game hoor alleen ondanks al die dingen die jij hebt genoemt is me mening enigzins een beetje veranderd maare nog nie helemaal hoor.. ;)

maare je hebt wel interresante punten.. :puh:

(*Oops een echte fan is pissed off.. :puh: *)

Geplaatst:
Woe nog donkerder.. :puh: (wat een vernieuwing hoelang zullen ze daarover hebben gedaan)

Animatie merkte ik in deel2 niks van hopelijk wel in deel 3

Moves jah..  pff... :puh: Daar doel ik duz niet op.. ;)

Nieuwe manier om missies te doen die zijn wel geslaagd.. :D

Spannender duhh tis een heel nieuw verhaal..  :blink:

Maare het is wel een vette game hoor alleen ondanks al die dingen die jij hebt genoemt is me mening enigzins een beetje veranderd maare nog nie helemaal hoor.. ;)

maare je hebt wel interresante punten.. :puh:

(*Oops een echte fan is pissed off.. :puh: *)

My mission is complete when your addicted to Splintercell...

Denk aan de details ?

• Textures

Kleine dingen zoals

• Regen druppels op je pak
  • Regen dat spattert op je pak
  • Slimme A.I, die je ziet als ze je schaduw zien
  • Realistish oog van de AI
  • AI dat naar je kijkt met een bang gezicht als je ze heb gepakt

Ik ken dan geen andere game(reeks) die dit soort details heeft.

Vooral de AI vind ik uitermate fantastish.

Cut scenes zijn ook amma bamma-goed.

De AI is zo slim, een keer gezien worden door een paar man, en je krijgt een hele shit-load achter je aan, en ze rusten niet voordat ze je doden.

Geplaatst:

Ik heb pandora tommorow...Ik vind het opgegeven moment zo saai worden...

Ik ben nu bij de train (zullen sommigen wel herkennen) en vind het eigenlijk niet meer zo leuk.. Dus ik ga hem niet kopen ;) Het is wel een heel mooi spel..

Dennizzz

Geplaatst:

De trein is pas de 3e missie :blink:

Zelf vind ik ook sc2 minder leuk dan sc3, maar omdat je sc2 niet zo top vind, kan je sc3 nog wel leuk vinden :)

Geplaatst:

Ik heb sc1 'n keertje gespeeld, vond het toen niets.

Wou toch kijken of sc2 leuk was.. En bij was het antwoord: Negative.

Ik ben erachter gekomen dat sc niets voor mij is. :rolleyes:

Geplaatst:
My mission is complete when your addicted to Splintercell...

Denk aan de details ?

Textures

Kleine dingen zoals

Regen druppels op je pak

Regen dat spattert op je pak

Slimme A.I, die je ziet als ze je schaduw zien

Realistish oog van de AI

AI dat naar je kijkt met een bang gezicht als je ze heb gepakt

Ik ken dan geen andere game(reeks) die dit soort details heeft.

Vooral de AI vind ik uitermate fantastish.

Cut scenes zijn ook amma bamma-goed.

De AI is zo slim, een keer gezien worden door een paar man, en je krijgt een hele shit-load achter je aan, en ze rusten niet voordat ze je doden.

Nou addicted zou ik niet worden maar zik zal er nu met andere ogen naar kijken is dat ook goed..? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...