Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Woooo ! Ik krijg de game waarschijnelijk woensdag, can't wait. :lol: Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Woooo ! Ik krijg de game waarschijnelijk woensdag, can't wait. :lol: ahh dus je houd van stealth games? ik ben er niet zo heel fel voor mij begint het na lange tijd wel te vervelen Reageren
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Woooo ! Ik krijg de game waarschijnelijk woensdag, can't wait. :lol: ahh dus je houd van stealth games? ik ben er niet zo heel fel voor mij begint het na lange tijd wel te vervelen Speel zelfs uren de demo van SC en MGS... Ik heb gedult in games, doe ze graag over zolang ze dr maar mooi uitzien en fun. Zoals MGS en SC Reageren
Stino Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Ik hou ook niet zo van stealth games heb ik geen geduld voor Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen.. Reageren
TommieguN Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 de demo vond ik al niet zo goeddus ik ga met geld niet uitegeven aan iets waar ik niks aan vond hoewel ik het vorige deel wel grappig vond Nou Splinter Cell slaat de lat altijd hoog, en deze zou dat zeker ook doen. Het lijkt me een supergaaf spel. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik vind het ook een slechte demo, maar ja, ik koop nu eenmaal alle games die uitkomen en aanraders genoemd worden(om ze toch maar te hebben in mijn inmiddels 86 exemplaren tellende collectie). Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Van die spellen zoals splinter cell Dat je in de schaduw zit je mag niet gezien worden en iemand loopt langzaam voorbij je zonder dat hij je ziet Op zulke momenten pis ik in de broek van de spanning Dus ik heb nooit van zulke games Reageren
Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Van die spellen zoals splinter cell Dat je in de schaduw zit je mag niet gezien worden en iemand loopt langzaam voorbij je zonder dat hij je ziet Op zulke momenten pis ik in de broek van de spanning Dus ik heb nooit van zulke games Ik ook Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ik zelf ben ontzettend verslaafd aan alle delen en speel ze nog allemaal. het is echt mijn genre. maar goed... Chaostheory is totaal anders dan scpt of sc ten eerste: de single player. je kan zelf je route kiezen, of je stealth of assault doet. Je kan nu beter frontaal aanvallen dan in deel 1 en 2. Coop spreekt voor zich en de multiplayer is verbeterd in bepaalde op zichten. Helaas is dit genre niet heel erg veel te vernieuwen qua gameplay en ik verwacht dan ook dat over een paar jaartjes dit ook volledig is uitgemolken door ubisoft. Maar ja dat duurt nog lang he!. Bewerkt: 12 oktober 2005 door starwars cat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.