Nomis3 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 hey. zoals jullie vast wel weten (onderhand) ben ik nieuw met pwn maar ik wil het wel graag leren maar ik heb daarom een vraagje. is het ook mogenlijk zoals bij php, javascript, en ajax de elseif te kunnen gebruiken? dus zo if(nummer = 1){ SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"nummer 1"); }elseif(nummer = 2){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Nummer 2"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"nummer 3"); } het werkt zo niet, dan krijg ik error maar is er ook zoiets dergelijks? Groetjes Nomis Reageren
Sandra Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Je kan of 'else' gebruiken, of 'else if(blablabla)'. Let op: wél een spatie tussen else en if!! Voorbeelden: if(nummer == 1) { SendClientMessage(playerid, rood, "Nummer is 1"); } else if(nummer == 2) { SendClientMessage(playerid, groen, "Nummer is 2"); } else { SendClientMessage(playerid, geel, "Nummer is anders dan 1 of 2"); } Bewerkt: 21 oktober 2008 door =>Sandra<= Reageren
Nomis3 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Je kan of 'else' gebruiken, of 'else if(blablabla)'.Let op: wél een spatie tussen else en if!! Voorbeelden: if(nummer == 1) { SendClientMessage(playerid, rood, "Nummer is 1"); } else if(nummer == 2) { SendClientMessage(playerid, groen, "Nummer is 2"); } else { SendClientMessage(playerid, geel, "Nummer is anders dan 1 of 2"); } a oke dat wilde ik weten want ik had het geprobeert maar het werkte niet bedankt;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.