tjippie Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ik ging maar weer eens wat leuks doen met PS en ik wou toch een leuk achtergrondje voor me mobiel samsung U700[/font] en nu wil ik graag jullie rates, ik vind ze beide zeer geslaagd en als je ze voor je eigen mob wilt. feel free to download them nmr 1: By tjippie nmmr 2: By tjippie CnC SVP Reageren
tjippie Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 *zucht* iemand? Reageren
Swiggers Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Wat veel mensen heb de Samsung U700 zeg Ik heb hem ook! *Zucht*, dan reageer ik maar xD. Plaatje nummer 2 vind ik het mooist. Ik hem hem al op m'n mobiel staan. Afbeelding Opslaan --> Start Samsung PC Studio --> Kopieer naar telefoon.. =D Bewerkt: 22 oktober 2008 door DSgregor Reageren
tjippie Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Wat veel mensen heb de Samsung U700 zeg Ik heb hem ook!*Zucht*, dan reageer ik maar xD. Plaatje nummer 2 vind ik het mooist. Ik hem hem al op m'n mobiel staan. Afbeelding Opslaan --> Start Samsung PC Studio --> Kopieer naar telefoon.. =D haha ik heb die zelf ook op me mobiel staan ^^ vind hem ook het leukst, btw leuk dat je hem ook op je mobiel hebt gezet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zijn dit Signatures? Dan moet ik nog veel leren zo te zien Tenminste, Of ik zit fout of jij zit fout. MAar toch vind ik ze zeer mooi geworden. Ik vind de eerste mooier dan de Tweede. Puur omdat ik die vrouw er niet bij vind passen. Je hebt er zo te zien veel aan gewerkt of je hebt gewoon een Fractalt Rendertje erin gezet Ookmooie kleuren. De C4D(zie ik nu pas ) die je erin hebt gezet ziet er goed uit. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.