Jump to content

PS3


Mikel78

Recommended Posts

Beste,

Heb een poosje geleden mezelf een PS3 cadeau gedaan. :tu:

Na enige tijd mij serieus goed te amuseren met GTA 4 wou ik 'ns de multiplayer versie uitproberen, maar jammer genoeg geraak ik niet online :$

Ik ging naar netwerkinstellingen om dan vervolgens "eenvoudig" te selecteren bij instelmethode, daarna "draadloos" en toen kwam ik op WLAN-instellingen waar ik op "scannen" druk, vervolgens selecteren togangspunt en kreeg "eigen SSIS, geen beveiliging en 92% signaal", maar toen vroegen ze mijn een WEP-sleutel en/of WPA-sleutel?

Kunnen jullie mij helpen met dit probleem alsjebelieft?

Zou dit enorm op prijs stellen :7

Alvast bedankt voor enige respons,

Mikel

>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA IV Multiplayer.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

kan niet verder zonder een web-sleutel of wap sleutel in te voeren :(

hoe kan ik het wachtwoord van mijn router terugvinden?

als je geen beveiliging hebt hoef je hier niks in te vullen...het is namelijkhet ''wachtwoord'' van je router
Bewerkt: door Mikel78
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

kan niet verder zonder een web-sleutel of wap sleutel in te voeren :(

hoe kan ik het wachtwoord van mijn router terugvinden?

Met een beetje mazzel heb je dat opgeslagen ergens :bonk:

Misschien kan je het terug vinden op de pc die ook via dezelfde router verbinding maakt ??

en anders je router opnieuw instellen dan kan je een nieuwe sleutel opgeven en deze dan wel opslaan :engel:

Het zou ook nog kunnen zijn dat je geen beveiliging op je router hebt ingesteld maar wel deze optie op de PS3 hebt aangevinkt.... (Het lijkt me sterk maar dt zou ook nog kunnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je ergens toch iets fout gedaan...

vooral aangezien er bij staat dat het geen beveiliging heeft, zou het gewoon lukken...

ik kan het niet helemaal duidelijk uitleggen, omdat ik niet al die instellingen uit me koppie ken, maar ik zal het proberen uit te leggen...

op een gegeven moment wordt er gevraagd hoe het beveiligd is, met WAP, WPA, of gewoon niks...

Dan meot je gewoon op niks klikken, en dan werkt het...

Zo dacht ik dat het werkte, maar het zit nogal vaagjes in me hoofd, en ik kan het nu verwarren met de PSP...

btw, dit hoort helemaal niet naar GTA IV multiplayer verplaatst te worden, omdat het over een console probleem gaat, en niet een GTA IV MP probleem....

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Heb een poosje geleden mezelf een PS3 cadeau gedaan. :tu:

Na enige tijd mij serieus goed te amuseren met GTA 4 wou ik 'ns de multiplayer versie uitproberen, maar jammer genoeg geraak ik niet online :$

Ik ging naar netwerkinstellingen om dan vervolgens "eenvoudig" te selecteren bij instelmethode, daarna "draadloos" en toen kwam ik op WLAN-instellingen waar ik op "scannen" druk, vervolgens selecteren togangspunt en kreeg "eigen SSIS, geen beveiliging en 92% signaal", maar toen vroegen ze mijn een WEP-sleutel en/of WPA-sleutel?

Kunnen jullie mij helpen met dit probleem alsjebelieft?

Zou dit enorm op prijs stellen :7

Alvast bedankt voor enige respons,

Mikel

>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA IV Multiplayer.<<<

he

hoop dat het inmiddels gelukt is maar anders tip van mij

als je de mogenlijk heb doe er gewoon een kabel in je internet is gewoon sneller

dus in multiplayer doet het ook gewoon beter

maar moet je wel de kabel kunnen gebruiken

dat is gewoon plug en play

suc6 er mee

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Beste,

Heb een poosje geleden mezelf een PS3 cadeau gedaan. :tu:

Na enige tijd mij serieus goed te amuseren met GTA 4 wou ik 'ns de multiplayer versie uitproberen, maar jammer genoeg geraak ik niet online :$

Ik ging naar netwerkinstellingen om dan vervolgens "eenvoudig" te selecteren bij instelmethode, daarna "draadloos" en toen kwam ik op WLAN-instellingen waar ik op "scannen" druk, vervolgens selecteren togangspunt en kreeg "eigen SSIS, geen beveiliging en 92% signaal", maar toen vroegen ze mijn een WEP-sleutel en/of WPA-sleutel?

Kunnen jullie mij helpen met dit probleem alsjebelieft?

Zou dit enorm op prijs stellen :7

Alvast bedankt voor enige respons,

Mikel

>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA IV Multiplayer.<<<

he

hoop dat het inmiddels gelukt is maar anders tip van mij

als je de mogenlijk heb doe er gewoon een kabel in je internet is gewoon sneller

dus in multiplayer doet het ook gewoon beter

maar moet je wel de kabel kunnen gebruiken

dat is gewoon plug en play

suc6 er mee

Compleet mee eens. internet kabel er in en je kunt aan de slag, ik heb draadloos ook geprobeerd, maar da is echt traag :S

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij stond de 'code' onder mijn apparaatje. Maar dat is enkel wanneer er beveiliging op zit maar dat is in principe alleen bedoelt voor mensen in de steden die zo dicht op elkaar wonen dat je daar zomaar op iemand anders zijn abonnement kunt internetten en dat is natuurlijk niet te bedoeling. Het is namelijk zo dat wanneer jij illegale dingen gaat doen op de ander zijn spul dat de eigenaar daar voor op moet draaien en daar wordt natuurlijk veel gebruik van gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij stond de 'code' onder mijn apparaatje. (....)

Dit is inderdaad bij de meeste routers de standaard, onder- of achterop je router zit een sticker met meerdere gegevens, serie nummers en dergelijke. Meestal staat hier ook de WEPkey op.

Mocht dit nog niet lukken, zoek dan eens je router op op portforward.com Dit is een erg goeie website voor dergelijke problemen, met duidelijke tutorials. De site is in het engels, mocht je er niet uitkomen en je hebt de site wel nodig, zoek dan even je routerspecificaties bij elkaar en stuur mij even een PB via het orum. Dan kan ik eventueel even voor je vertalen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

wep codes zijn altijd iritant.

Wij konden hem ook nergens vinden dus moesten we er iemand bij halen die internetverbinding installeerd (en ook onze draadloze verbinding had gemaakt bij ons thuis)

wep code moet je dus gewoon ff op internet zoeken hoe je deze kan krijgen.

Maar mijn waarschuwing met Draadloos is:

-slomer dan er gewoon een kabel in te steken.

-heel vreemd, je kan sommige servers gewoon niet in.

-niet stabiel.

dit ligt gewoon aan PSN wat wel voor meer problemen zorgt als mensen online willen (ik kan dit dus niet, ook al heb ik een kabel)

ik kan bijvoorbeeld niet naar een server want dan staat er dat hij niet bestaat ofzo.

En soms staat er dat mijn router too strict is..

weet iemand hier meer over?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...