Jump to content

Pixel Garantie + Ervaringen.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo GTAForum members., ik wouw binnenkort deze monitor gaan bestellen:

IIYAMA Prolite E2403WS breedbeeldscherm online kopen | Computer, Games & Telefoon | Monitoren @ Neckermann.com

en ik wouw weten of je daar ook Pixel Garantie bij kreeg bij Neckermann ?. Zo niet, en ik krijg ooit dode pixels, wat dan ?

+ ik wouw weten of er toevallig mensen ervaring hebben met dit scherm, of met het merk

mvg Chris

Bewerkt: door The Distortion

eerst even een andere vraag. wat ben jij vanplan met die monitor? als je er alleen maar mee wild gaan gamen ben je echt niet slim besig. dan kun je beter een samsung halen.

acht laat die samsung en alhelemaal die neckerman maar zitten

je betaald daar bijna 100 euro te veel

http://www.salland.eu/?redirect=/product/4...e2403ws-b1.html

ook scheelt het maar 10 of 20 euro op een chitty samsung of een chille yama. maar denk er wel aan dat de yama schermen niet bedoeld zijn voor gamen (okal wil dat wel) maar echt voor fotobewerking en zo he.

vind je overegens een scherm van 400 euro niet te duur dan kan ik je ook een eizo aanraaden.

http://www.salland.eu/?redirect=/product/5...s2201wh-bk.html

deze monitoren worden erg veel gebruikt in de foto wereld. het levert echt heele mooie platjes op je beeldscherm

-sory- tundercover :)

Bewerkt: door kees1991
Scheldwoorden verwijderd, let hierop. ~~ Thundercover

als je zo een scherm koopt moetje bij sommige bedrijven pixel garantie bij kopen wat goed duur is trouwens

en andere bedrijven krijg je het er bij en als er iets mee aan de hand is sturen hun hem op voor jouw naar de fabriek dus je moet ff kijken

trouwens koop een beter merk je betaalt veel ste veel voor zo een scherm kijk is hier alle beste prijzen met de beste verkopers en meningen van mensen over het scherm ik heb zo mijn eigen 22 inch syncmaster 2232bw gekocht :)

Bewerkt: door blokzeil1
trouwens koop een beter merk

dat merk wat hij heeft is echt wel een goed merk hoor. enkel word het veel gebruikt door fotografen en dus is het niet zo bekent.

je betaalt veel ste veel voor zo een scherm kijk

klopt bij neckerman word je dik afgezet. koop hem daar niet! je betaalt zo honderd euro te veel.

trouwens koop een beter merk

zo mijn eigen 22 inch syncmaster 2232bw gekocht :)

ja dat is ook een goed scherm ja. maar als je gaat voor de fotografie is dat echt niet aan te raden.

maar voor gamen is dat uiteraard een prima keuze.

Bewerkt: door kees1991

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...