Tommyfrogy Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 hey, ik heb een hummer op de landstalker gezet, allemaal gelukt enzo. erbij zaten 3 paintjobs, ook weer vrolijk geïnstalleerd. nu zit ik alleen met het probleem dat ik op geeneen manier die paintjobs erop kan zetten. moet dat met een script ofzo? ty alvast 't was een vermoeiende dag dus ik ga maffen Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Als je er paintjobs op wil, moet je de auto vervangen voor een 'tuner' of een 'Low Rider'. Bewerkt: 21 oktober 2008 door Galiorix Reageren
FerryN Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Als je er paintjobs op wil, moet je de auto vervangen voor een 'tuner' of een 'Low Rider'. Nope, hoeft niet , kan ook gewoon op Transfender wagens. Als goed is, moet er een cijfer dan achterstaan zoals 'Landstal1.txd', 'landstal2.txd' en 'landstal3.txd'. Dus kijk dit eerst even na of dit klopt. Later, Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ja klopt, je hebt landstal.txd, dat zal wel de ""gewone" skin zijn, en landstal1.txd, landstal2.txd en landstal3.txd. je bent lekker vroeg trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.