Wienish Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Dank je Ik zal btw voortaan iedereen PB'en die gereageert heeft in dit topic, en wiens reactie bekeken en behandelt is. Meerdere malen deelnemen mag altijd, aangezien het mogelijk is dat een persoon van het ene op het andere moment overslaat van snelheid naar fun. Mvg, Wienish. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Een nieuw lijstje(alweer). 1, Futo GT. 2, Sentinel XS. 3, Super GT. 4, Faggio. 5, Ruiner. 6, Infernus met spoiler. 7, Dilettante. 8, Oracle. 9, Huntley sport. 10, Gele patriot. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 1.NOOSE Cruiser 2.NOOSE Patriot 3.NRG900RR Dubbele koplamp 4Police Cruiser 5.Police Patrol 6. Sentinel XS Bodykit, spoiler, motorkap en gestripte achterruit 7.Sultan RS Met luchthapper 8.Annihilator 9. Blista Compact GT Met kleine spoiler én bodykit 10.Ambulance Met bullbar & zwarte Ambulance-strip Reageren
Wienish Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Een nieuw lijstje(alweer).1, Futo GT. 2, Sentinel XS. 3, Super GT. 4, Faggio. 5, Ruiner. 6, Infernus met spoiler. 7, Dilettante. 8, Oracle. 9, Huntley sport. 10, Gele patriot. Ik zie bij jou dit keer dat je wilt opvallen, en dat je ook graag exclusiviteit wilt uitstralen 1.NOOSE Cruiser 2.NOOSE Patriot 3.NRG900RR Dubbele koplamp 4Police Cruiser 5.Police Patrol 6.Sentinel XS Bodykit, spoiler, motorkap en gestripte achterruit 7.Sultan RS Met luchthapper 8.Annihilator 9.Blista Compact GT Met kleine spoiler én bodykit 10.Ambulance Met bullbar & zwarte Ambulance-strip Hmm.. Veel politie bij jou.. Ik heb een vermoeden dat je graag wilt doen alsof je 'een goeierik' (heel kinderachtig gezegt, weet even geen ander woord) bent, maar ook soms wat anders wilt en dan gewoon in 't verkeer wilt opvallen. Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 hallo mijn top 10 1)sultan RS met luchthapper 2)super gt (ben nogal jamesbond fan) 3)de infernus van bernie 4)tourismo 5)banshee zonder dak 5)coquette 6)comet 7)gele patriot 8)marvic heli 9)bobcat 10)de oudste politie wagen Reageren
Wienish Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 hallo mijn top 101)sultan RS met luchthapper 2)super gt (ben nogal jamesbond fan) 3)de infernus van bernie 4)tourismo 5)banshee zonder dak 5)coquette 6)comet 7)gele patriot 8)marvic heli 9)bobcat 10)de oudste politie wagen Ik zie dat jij van snel houdt, met ook wel weer wat afwisseling. Ook zie ik dat je niet echt let op de namen van voertuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.