Jump to content
Joriz

GTAGames.nl vijf jaar jong!

gallery_1_5_14729.png
GTAGames.nl, de Nederlandse Grand Theft Auto website, viert vandaag zijn eerste lustrum. GTAGames.nl bestaat namelijk maar liefst 5 jaar, wat voor op het Internet redelijk oud is. In 2003 startte GTAGames.nl als kleine Nederlandstalige Grand Theft Auto website met daarbij de forum sectie onder de naam GTAForum.nl. Inmiddels is GTAGames.nl met meer dan 77.000 leden één van de grootste Internetfora van Nederland. Tevens is vandaag de verjaardag van WikiGTA dat maar liefst 3 jaar oud is geworden. WikiGTA is met meer dan 3500 pagina’s in het Nederlands uitgegroeid tot de grootste informatieve Grand Theft Auto encyclopedie op het hele Internet.
Om te vieren dat GTAGames.nl vieren hebben we het ontwerp van GTAGames.nl aangepast. Lantyz heeft voor GTAGames.nl een heel mooi logo ontworpen waarin een gestileerde versie van The Big Ear te zien uit GTA San Andreas. Tevens heeft Lantyz de nieuwe header gemaakt van GTAGames.nl die bovenaan de website is te zien. PatrickW heeft de nieuwspagina van GTAGames.nl onderhanden genomen waardoor deze overzichtelijker is geworden.
Dit is natuurlijk niet alles. Dit weekend komt GTAGames.nl namelijk met de beste GTAGames.nl actie ooit om ons 5 jarig bestaan te vieren. Met deze actie zijn heel veel mooie prijzen te winnen waaronder diverse goodies en merchandise van Grand Theft Auto en GTAGames.nl (t-shirts, muismatten, stickers, gta4 nummerplaten, etc…)

Hierbij wil ik alle Admins, Moderators, WikiGTA medewerkers en alle andere leden en bezoekers bedanken die GTAGames.nl in de afgelopen 5 jaar hebben geholpen om GTAGames.nl uit te laten groeien tot deze grote fantastische website.
Felicitaties zijn natuurlijk welkom door simpelweg op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De header ziet er leuk, warm, strak en onverwoestbaar uit. Super! Maar ergens doet het wel raar. Ook het WikiGTA logo is vernieuwd. Maar voor mij hoefde het niet echt..

Proficiat Joriz! Jij maakt het Forum 5 jaar geleden aan. Ik ben superblij dat ik dit forum heb leren kennen en dat ik bijna 2 jaar hier mag rondsurfen! Proficiat! :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd ^_^

Die header is zeker nice veel beter dan de vorige. Wat is eigenlijk dat middelste plaatje in de header?

Misschien een Snelweg :7

Het is de monorail in Gta3 dacht ik, het kan trouwens ook van Liberty City Stories zijn ^^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is de monorail in Gta3 dacht ik, het kan trouwens ook van Liberty City Stories zijn ^^

Dat is het inderdaad. Het zijn schetsen (of wire renders) van Portland in Liberty City uit GTA III. Dezelfde afbeelding kan je ook in de galerij vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciflapstaart!

Moge GTAGames nog vele jaren bestaan!

Enne, die header zal wel mooi zijn, maar mijn PCtje kan 'm nou net niet weergeven..

Maar verder is het allemaal top wat jullie gedaan hebben :tu:

Edit: Hehe, ik kan hem nu wel zien.. Zeer mooi gedaan!

Bewerkt: door Uitroepteken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

>>> Door Lantyz: Kinderachtige quote-train verwijderd. Ga ergens anders spelen, jullie<<<

Wat is eigenlijk dat middelste plaatje in de header?

Het is inderdaad een wire-frame, maar van Broker in GTA IV. Het is deze afbeelding:

post-536-1224711073.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ff 1 vraagje,

in het nieuwsbericht staat dat de nieuwspagina van gtagames.nl verbeterd is, maar ik kan eigenlijk geen verschil ontdekken?

Ik kan ook geen groot verschil ontdekken, maar in ieder geval kan je niet meer zien wie er voor het laatst gepost heeft en is de 'reageer' knop wat duidelijker te zien. Ook denk ik dat de opmaak wat strakker is gemaakt. Het is wat overzichtelijker wat betreft de starter, het tijdstip en het leest ook lekkerder weg. Ik weet niet of dat laatste mijn verbeelding is, maar zo beleef ik het in ieder geval wel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er valt me nu pas iets op aan die header: Het Blijheidsbeel maakt een groet waar ik geen naam van ga noemen. Het werd veel gebruikt door de Duisters tijdens de WOII. Ik zal het even censureren (<--hoe schrijf je dit): Hitlergroet[/font]

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...