GTAgangsta Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, De titel zegt het al, zijn er games die je kan spelen met een 3D-bril, of zijn hier mods voor? Want ik heb sinds kort zo'n bril en het lijkt me wel vet om GTA ofzo interactief te spelen . Greetzz GTAgangsta EDIT:Het is gewoon zo'n simpel brilletje die ik uit de bios heb meegenomen. Geen uitgebreide die op internet staan. Bewerkt: 21 oktober 2008 door GTAgangsta Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Had je btw een 3d film gezien van de net nieuwe techonolgie? In Almere heb je namelijk films die "echt" 3d zijn (waaronder beowolf!). Of gewoon zoon een dat je een beetje van die dingetjes naar voren ziet komen (oude technologie). Om nog enigzins ontopic te blijven: voor zover ik weet zijn er niet van die dingen die jij omschrijft. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 trackmania Nations forever, is gratis en kan je in 3d spelen, moet het nog proberen! lijkt me echt super Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Dit kan zeker. Bij Sly 3: Honour among Thieves is dit mogelijk. Niet altyd. Maar meestal in sommige ruimtes wel. Dan krijg je eerst de vraag: Wil je dit level in 3d spelen: - ja - nee. Dus je kan nog kiezen. Hier nog ff een link voor meer info: http://www.us.playstation.com/Sly3/ Grtzzz moechy Reageren
ikt Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 PC Games: http://www.nvidia.com/object/3d_stereo.html Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik wist niet dat er games waren die je kon spelen met een 3D bril ga ik eens een keertje uitproberen. Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) EDIT sorry voor de vreselijke bump ik ben echt onoplettend vandaag!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 7 februari 2009 door viccie211 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.