2fast{0} Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Naar eigen wil.. Render: Mag Animatie: Nooit! Premade: Nee! Tijd van inlevering: Zo Snel Mogelijk, mijne komt na die van jou! Opmerking: Iemand die nog een keertje wilt!?
Jay; Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ik wil de uitdaging best aan gaan. Hier mijn signature: Bewerkt: 24 oktober 2008 door Jay;
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Jay; Een hele mooie sig! Background is erg mooi, alleen wel een beetje aan de drukke kant. De kleuren zijn ook erg goed gedaan. Een beetje in de kleur van de render, zodat het goed overloopt. De effecten die je in de signature hebt gezet zijn ook erg mooi. Gelukkig heb je de render voor de effecten gezet. Het loopt ook goed over, van donker naar licht. Gewoon super gedaan. Ook zit er een border omheen, alleen die vind ik een beetje aan de dikke kant. De tekst vind ik ook niet echt bijpassend. Daarvoor had je beter een ander font kunnen gebruiken. 2fast{0} Ook jij hebt een hele mooie sig in elkaar geprutst! Achtergrond heb je ook mooi gedaan. Leuke kleuren vooral! Het loopt ook goed over, van donker oranje naar licht oranje. De effecten zijn ook leuk. De render heb je mooi uitgekozen. Mooi ingeblend. Alleen de tekst vind ik niet in de juiste kleur. Het font is goed, maar de kleur past niet bij de signature. Dan gaan we over naar de rechter kant, waar ik een aantal pijlen zie. Waarvoor dient dat? Die pijlen passen er absoluut niet in. Echt jammer dat je die erin hebt gedaan. Ik denk dat je dan beter de opacity sterk had moeten verlagen, wil je die pijlen erin houden. Verder is hij mooi! Stem: Jay;
Hanneswasco Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Allebei hele mooie signatures, waarbij jullie jezelf hebben overtroffen. Beginnen bij Jay;, je hebt een hele mooie sig gemaakt. Vooral de effecten rond Spiderman zelf zijn zeer goed gelukt, en dit blendt de render zeer goed in. De plaatsing van de render vind ik iets minder goed. Ik vind persoonlijk dat je de render wat meer naar links hebt kunnen plaatsen. De C4D kon je rechts beter ook weggommen. Want die gaat, naar mijn mening, de verkeerde richting uit. Verder kon de tekst ook iets beter, vind ik. Je kon het misschien inblenden, en een gradient op de tekst zetten? Ook kon je de tekst 'By Jay;' best een klein beetje meer naar rechts plaatsen. Dit is wel één van je mooiste sigs, en vooral de effecten die er in zitten zijn perfect. 2fast, je hebt ook een prachtige sig gemaakt, maar de render is iets minder goed ingeblend. De kleurencombinatie valt mee, maar er zit toch te veel verschil tussen de oranjes, en het wit. Zoals Visser al zei, kon je die pijlen ook beter weghalen, of er beter in voegen, want zo passen ze er niet echt bij. De tekst valt goed mee, al kon die beter wat korter, en in de rechterbovenhoek. Mijn stem gaat naar Jay;.
Fiegel5 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Beide sigs zijn erg goed gelukt moet ik zeggen, stemmen word moeilijk vandaag. Goed werk heren! Jay;: Als ik jou sig dan vallen de efecten me metteen op, je hebt veel efecten gebruikt in je achtergrond. Die al erg mooi is. Je render staat er erg mooi op, alleen het lettertype vind ik wat minder. Misschien had je de witte kleur rood moeten doen? Maar in iedergeval een erg mooie sig! 2fast{0} Heerlijk rustig, dat gaat al de goede kant op. Lichte kleuren en ook een niet te drukke achtergrond, maar die pijlen rechtsonderin vind ik niet mooi. Excusses, border en lettertype zijn goed. Weinig te klagen dus . Toch gaat mijn stem naar jay;! Bewerkt: 24 oktober 2008 door Fiegel5
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Gefeliciteerd, Jay;! Je verdient een punt met deze overwinning. 2fast{0} verliest en valt helaas een plekje terug in de ranking. Jay;: +1 2fast{0}: -1 Closed en updated.
Recommended Posts