Jump to content

Hanneswasco vs Visser23

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Freestyle

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Nu

Opmerking: Dit is een afgesproken battle tussen mij en Hanneswasco. Het stemmen kan dus al beginnen.

Hanneswasco:

lioncf6.png

Visser23:

b7ndjp.png

Geplaatst: (bewerkt)

ik stem voor heggelaar (visser dus :puh:), omdat ik het licht zo mooi vind in deze sig....daarnaast vind ik de andere een beetje onduidelijk wat het moet voorstellen :puh:

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst: (bewerkt)
ik stem voor heggelaar (visser dus :puh:)

Whoa! Zou je in je mening niet eens wat meer argumenten gebruiken? Op deze manier geldt je stem namelijk niet..

Visser23:

Voor een beginnende Photoshopper is deze ontzettend goed geluk als ik naar het geheel kijk, net alsof je ervoor bent geboren. :puh: Het probleem is eigenlijks dat ik het rood iets te overheersend vind en dat effect met je render (met die rare rode kleur) vind ik ook niet goed geslaag door de kleur; die vind ik namelijk echt afgrijselijk hoewel de rest van je signature dat grotendeels ook wel weer goedmaakt, en als je het niet erg vind neem ik nu alle onderdelen door. :puh:

De achtergrond is zoals ik hierboven ook al heb gezegd iets te veel van het goede door de rode kleur die echt overal weer terugkomt, niet mooi dus (hierbij moet ik trouwens wel zeggen dat ik dat overheersende gevoel pas kreeg toen ik naar het effect van je render keek, die kleur heeft dat verpest en als je deze een betere kleur had gegeven dan had het vrij veel geleken op een signature van Jon-asses!). De tekst in je signature vind ik verder ook wel mooi alleen ik vind wel dat je je eigen naam behoorlijk heb verneukt tegenover de andere tekst in je signature. :( Beter, was het geweest als je deze net zo had gemaakt als de andere tekst maar de plaatsing is verder wel goed naar mijn mening..

Veel meer heb ik er niet over te zeggen.. Je signature had zo z'n minpunten maar voor iemand die nog niet zo lang bezig is ben je werkelijk een prof! :Y

Hanneswasco:

Bij deze begin ik gewoon met het raten aangezien je mijn mening al in je topic hebt gelezen..

De achtergrond van je signature vind ik mooi kleurgebruik hebben en die sterretjes geven een soort van gevoel als je er naar kijkt en is ook een mooie toevoeging aan het licht en dus een van de mooiste dingen van deze signature van je.. Het enige minount is dat die waas daar rechts-onder op je achtergrond ervoor zorgt dat ik het gevoel krijg dat hij midden in een moeras zit maar misschien was dat ook wel juist de bedoeling, in dat geval, mooi gedaan en die waas is een mooie toevoeging! :puh: De render is ook wel mooi en heeft een mooi lichteffect. Dan de tekst, over deze ben ik nogal twijfelachtig... Zelf had ik deze eerder wat meer in de richting van groen gemaakt hoewel deze mij ook erg goed bevalt! De border gaat mooi met de achtergrond mee en is daarom ook mooi geslaagd.

Ik vond het moeilijk om uiteindelijk te beslissen op wie ik zou gaan stemmen en het liefst zou ik voor beiden gaan stemmen maar naar lang piekeren gaat mijn stem naar..

Vote: Hanneswasco

omdat: Visser zijn signature te veel is verpest door de lelijke kleur bij zijn render en ook zijn eigen naam in de tekst hield wat te wensen over, hoewel ik niet op je heb gestemd moet je gewoon zo door gaan aangezien je het ontzettend goed doet voor iemand die nog niet zo lang bezig is!

@Hieronder: I'm doin' my job! :)

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
ik stem voor heggelaar (visser dus :puh:)

Zou je je stem kunnen onderbouwen?

Alvast bedankt.

Hackman: Dankje voor je tips en stem!

Geplaatst:

Leuke sig's guys, mijn stem gaat uiteindelijk naar Visser23.

Laat ik maar beginnen bij Hanneswasco. Op het eerste gezicht een prima ogende sig, de brushes en het kleurgebruik zijn erg goed. Maar na wat beter te kijken zie ik toch een aantal minpuntjes. Het lichteffect vind ik een beetje raar, volgensmij is het de bedoeling dat het licht van de rechterkant komt. Bij de render is de rechterkant daarom erg licht, en in vergelijking met de achtergrond te licht vind ik. Ook aan de achterkant van de render wordt het weer licht, terwijl de achtergrond juist daar donker is, en dat past niet zo mooi bij elkaar. De tekst is prima, al je had 'ie wat mij betreft ook in de linker benedenhoek gemogen, dat zou wat beter staan in verhouding met het licht, en de border is ook prima. Zeker geen slechte sig! Visser, jouw signature vind ik net wat beter om een aantal redenen. Het kleurgebruik is lekker strak, en ook het lichteffect is beter. Jammer dat het stuk rondom de render heel erg verlicht is, daardoor straalt de signature wat minder rust uit. De C4D's zijn keurig. De teksten vind ik beiden wat minder, qua font en kleur passen ze niet goed bij de signature. De grijze outerglow bij je naam vloekt nogal, en ook het font mag wel wat 'losser' bij zo'n soort signature. Toch gaat mijn stem naar jou want ik vind het geheel net wat mooier.

Geplaatst:

Hanneswasco, je hebt een zeer mooie signature in elkaar gezet. Met name de glinsterende effecten en het passende geheel is iets wat mij aanspreekt. De achtergrond verschilt erg en loopt van donker naar licht en dit is iets waar ik het al eens over gehad hebt. De meesten zullen het vast met mij oneens zijn maar de kleuren hadden iets meer naar elkaar toegewerkt kunnen worden. Ook dat onderste kristal-effectje is iets teveel van het goeie. Van mij had je het weg kunnen brushen aangezien het iets te ver gaat. Voor de rest heb je een prima border waarbij de kleuren mooi uiteen lopen, een prima font (plaatsing, kleur, grootte) en heb je daar mooie effecten aan toegevoegd. Ik zou in het gevolg graag wat meer gewaagde signatures zien maar deze ziet er gewoon prima uit. Netjes afgewerkt dus.

Visser23, ik moet zeggen dat jij in de afgelopen dagen veel vooruitgang hebt geboekt. Door telkens nieuwe effecten uit te proberen, tutorials te volgen en op te letten wat je aan het doen bent word je steeds beter en dat is te merken. Het is een mooie signature maar om eerlijk te zijn passen de kleuren gewoon niet bij elkaar. Een mix van licht, donker en normaal rood loopt voor mij teveel uiteen. Als je echt voor het rood-witte was gegaan zou het mooier zijn geweest. Zorg dus dat de kleuren op de achtergrond ook echt bij de render passen wat ik persoonlijk niet het geval vind. Voor de rest springt de render er zeker uit, heb je de lichteffecten in het midden prima gecompenseerd. Het is misschien iets te licht maar dat is niet zo heel erg. Je tekst ziet er voor de rest niet erg goed uit. Alles hangt veel te veel op de border en ik vind dat je er toch wat ruimte omheen moet laten. Je hebt teveel met shadow, outer glow en inner glow effecten geknoeid waardoor het op een gegeven moment niet meer mooi is. Soms is het prima als je gewoon een rode, normale tekst hebt met 'Visser23'. Daar hoeft soms echt niet teveel geroezemoes om heen en anders wel met mate. Een klein shadow effectje kan soms voldoende zijn, dat maakt het hier tenminste mooier.

Stem: Hanneswasco.

Geplaatst:

Ik stem voor Hanneswasco omdat ik het gewoon betoverend mooi vind. En voetbal is niet mijn ding, dus mijn stem heb je Hanneswasco. :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Visser23:

Hanneswasco een hele mooie signature, mooi gebruik gemaakt van de effectjes rondom de leeuw ( Toch )? Mooi gebruik gemaakt van donker en licht, maar toch vind ik het een beetje te kinderachtig.

Visser23 mijn ding is voetbal, Fernando is mooi uitgeknipt, mooi gebruik gemaakt van het lijken dat het licht naar binnenstroomt, de letters hadden wel iets beter mogen staan maar toch ben ik zeer tevreden.

Veel succes nog heren.

Geplaatst:

Dank voor het stemmen, Jay;, Neville en GekkieJ01.

@Jay: ik heb geen Inner en outer glow gebruikt. Ik heb er een witte brush achter gedaan. Zoals je ziet geen mooi resultaat :puh: Verder bedankt voor de tips. Ik vond rood en wit niet zo meer. Dit leek me beter, maar goed, ieder zijn eigen smaak ;) Verder bedankt voor de tips

Btw: We hebben meer stemmen nodig, het staat nu gelijk :puh: We hebben nog t/m morgen.

Geplaatst:

Hanneswasco

Je hebt echt een prachtige signature in elkaar gekutseld. Mooie glinsterende effecten met een donkere achtergrond wat erg goed bij elkaar past. Je hebt twee kleuren door elkaar gehaald. Van Paars naar Groen. Deze combinatie is erg mooi met de glinsterende effecten.

Visser23

Visser23, ook jou signature is erg mooi! Alleen er zijn in mijn ogen wel wat na-delen. Ik vind een "één" kleur signature wat saai. De brushes op de achtergrond zien er verder wel goed uit alleen vind ik die in het wit wat mooier. De effecten bij de schouders én armen van de Voetbal speler zijn erg mooi gemaakt. Zo straalt de speler eruit. In mijn ogen ziet jou sig er wat te rood uit. Je zou iets meer kleuren moeten gebruiken om mijn stem te krijgen.

Stem: Hanneswasco ^_^

Geplaatst:

Spannende battle ( :tu: ), met Hanneswasco als winnaar. Gefeliciteerd, een punt! Helaas, Visser23. Waar een winnaar is, is ook een verliezer. Voor jou veranderd er in ieder geval niets, aangezien je nog niet opgenomen bent in de ranking.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...