gtaonline Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ik heb een speakers set maar wil er nog een weet iemand een goede maar heb nog een vraag wil je alle2 in een 'input' hebben daar is zo iets voor dat je er 2 in kan doen een soort tussen stukje weet iemand waar ik die kan kopen alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Een nieuwe speakerset? Wat is je budget (dus hoeveel geld wil je eraan besteden?). Wil je een gewone speakerset met twee boxjes, of ook iets uitgebreider? En je tweede vraag, je wilt dus dat je twee speakersets kunt aansluiten op één ingang? Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik kan er ook niks over vinden op het internet. Je zou eventueel als extra ingang je koptelefoon-ingang kunnen gebruiken. Reageren
gtaonline Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Een nieuwe speakerset? Wat is je budget (dus hoeveel geld wil je eraan besteden?). Wil je een gewone speakerset met twee boxjes, of ook iets uitgebreider?En je tweede vraag, je wilt dus dat je twee speakersets kunt aansluiten op één ingang? Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik kan er ook niks over vinden op het internet. Je zou eventueel als extra ingang je koptelefoon-ingang kunnen gebruiken. dat d8 ik ook al maar ik denk zo een 45 tot 55 euro voor de speakerset en het liefst met een subwoofer voor wat leuke bass miis als hety kad dat je hem ziet(de subwoofer) Reageren
The Wizard Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zou je het niet aan raden . Want je vraagt meer van je uitgang als wat de bedoeling is @Tom Hagen het is een uitgang en geen ingang Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zou je het niet aan raden . Want je vraagt meer van je uitgang als wat de bedoeling is@Tom Hagen het is een uitgang en geen ingang Och ja, natuurlijk. Dom In ieder geval, voor een goede speakerset kan je gewoon een niet te kleine computer winkel binnenlopen, dan heb je meestal genoeg keuze, en meestal ook wel iemand die kan vertellen wat het beste voor jou is. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Samengevat, speakerset, liefst met subwooger, 2 ingangen, met een prijsklasse rond de 50 euro? als iik goed begrijp doe.. dan nog een vraagje, wil je 2.1 of 5.1 dus 2 boxjes of 5 stuks surround sound (H), daar haal je dan ook gelijk wat andere prijsen en producten eruit Reageren
gtaonline Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Samengevat, speakerset, liefst met subwooger, 2 ingangen, met een prijsklasse rond de 50 euro? als iik goed begrijp doe..dan nog een vraagje, wil je 2.1 of 5.1 dus 2 boxjes of 5 stuks surround sound (H), daar haal je dan ook gelijk wat andere prijsen en producten eruit ik wil hetliefst 5.1e het bedrag is nu 70 80 euro geworden:P alvast bedankt Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 ok 5.1 in de prijsklasse van ongeveer 70 a 80 euro, dat is al beter dat sluit zo te zien al een hoop uit, hier een paar opties: Creative Inspire T6100 een iets goedkopere variant: Creative Inspire A500 Dan hebben we nog 2 setjes van logitech: Logitech X540 en zijn kleine broertje: Logitech X530 hier zelfde verhaal als de creative, de bovenste is iets duurder maar daar komt ook dan wel net wat beter geluid uit, lees anders even uitgebreid wat reviews van de setjes door Reageren
gtaonline Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 ok 5.1 in de prijsklasse van ongeveer 70 a 80 euro, dat is al beter dat sluit zo te zien al een hoop uit, hier een paar opties: Creative Inspire T6100 een iets goedkopere variant: Creative Inspire A500 Dan hebben we nog 2 setjes van logitech: Logitech X540 en zijn kleine broertje: Logitech X530 hier zelfde verhaal als de creative, de bovenste is iets duurder maar daar komt ook dan wel net wat beter geluid uit, lees anders even uitgebreid wat reviews van de setjes door ok thx voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.