Sprunk Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb wel weer eens zin in een battle Onderwerp: Free Soort design: Signature Size design: Maximaal 500*150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Succes, veel plezier
Traser Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb wel weer eens zin in een battle Onderwerp: Free Soort design: Signature Size design: Maximaal 500*150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Succes, veel plezier Freestyle Count me in.
Sprunk Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Aangenomen. De mijne is er vanavond De Mijne: Het is een verbeterde versie van mijn kersverse sig, die ik gister heb gemaakt. Het is dus half nieuw en half premade. Jij mag ook een premade insturen als je wilt, kijk maar in de begin post Succes! Bewerkt: 22 oktober 2008 door Sprunk
Traser Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Aangenomen.De mijne is er vanavond De Mijne: Het is een verbeterde versie van mijn kersverse sig, die ik gister heb gemaakt. Het is dus half nieuw en half premade. Jij mag ook een premade insturen als je wilt, kijk maar in de begin post Succes! Dan maar een premade :
Sprunk Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Traser: Sprunk Laat het stemmen beginnen! @ hieronder, overdijven is ook een vak... Bewerkt: 26 oktober 2008 door Sprunk
NickyHendriks Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik stem op Sprunk! Ik vind zijn sig echt prachtig. Mooie effecten erin, de render meei geplaatsen. Ik kan niet zeggen wat ik ervan vind eigenlijk. Dan ben ik veel te lang bezig Alleen die border vind ik minder
Jay; Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Traser, een leuke signature maar ik ben er niet razend enthousiast over. Hij is erg origineel waarbij je met behulp van effecten wat in de render hebt verwerkt, daar kan ik je op afrekenen. Echter, vind ik de signature verder niet erg spectaculair en zelfs een beetje saai worden op den duur. Ik denk dat dit vooral komt door de witte border die de signature een leeg gevoel geeft. Onderaan had ik hem even dun gedaan als bovenaan en ik had hem zwart of in ieder geval een donkere kleur gegeven. Nu past het er gewoon niet bij en kan ik zelfs zeggen dat het totaalplaatje erdoor verpest word. Je tekst en belichting zijn dan wel weer prima, toch leuk gedaan. Sprunk, ook een leuke signature die toch ook weer best een leeg gevoel geeft als ik er zo naar kijk. Als ik er naar kijk zie ik een groene, lege achtergrond, wat rookeffecten, een goed ingeblende render, tekst en border. Probeer hier meer van te maken. Gebruik effecten zoals clipping masks, zet er een stock doorheen of gooi er weer een C4D doorheen. Alleen die rookeffecten vind ik iets te simpel. Bovendien heb je er teveel van gebruikt waardoor het niet meer goed tot z'n recht komt. Verder had ik voor kleinere maten gekozen en vervolgens een 1 pixel border gebruikt. Je tekst had ook wat meer naar voren kunnen komen. Voor de rest een prima signature, probeer gewoon wat meer te doen. Stem: Traser.
Sprunk Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 1 - 1 Laatste stemdag, dus stemmen a.u.b.
-Matthijs- Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Wegens de gelijke stand wordt de battle met een dag verlengd. Stemmen t/m 29 oktober!
Traser Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Wegens de gelijke stand wordt de battle met een dag verlengd. Stemmen t/m 29 oktober! Kommop mensen het is 1 VS 1
Recommended Posts