GTAFreak007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Sinds ee tijd kan ik niets meer opzoeken met Google MyWebSearch Yahoo en andere zoekrobots + Ik kan ook veel site's niet bezoeken Overal gebeurt hetzelfde Het balkje laad maar blijft hangen in de helft is echt irritant Ik heb de fabrieksinstellingen terug gezet Toen werkte het even maar nu opnieuw niet meer Weet iemand wat dit kan zijn ?? Bij voorbaat dank GTAFreak007 Reageren
.Senne Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ik denk niet dat ik kan helpen, maar het is toch handig voor te weten voor zij die wel zouden kunnen helpen: in welke browser werk je dan? internet explorer, mozilla firefox (apple safari, google chrome...) of is het bij allemaal een probleem? Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb dit probleem ook gehad, op elke browser. Waarschijnlijk heb je XP want daar heb ik het probleem me gehad. Het is wel stom, en misschien veel werk, maar backup je belangrijke bestanden en installeer XP opnieuw. Waarschijnlijk met je cd of recovery partitie. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik werk met IE7 En met Mozilla is het hetzelfde En probleem is Ik heb deze PC gekocht Van een vriend van me vader Die heeft de PC zelf ineengestoken dus ik heb hier niets van XP zelf Alleen maar van printer, router enz dus dat word denk ik probleem =| Ik ga hem eens vragen om langs te komen en dan kan hij eens doen Heeft hij namelijk nog al gedaan Toch bedankt voor jullie info ! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Had ik ook, Gewoon je PC formatteren en even alles wat belangrijk is even op iets zetten zodat je het er later weer op je PC kan zetten.. Tenminste, Wij hadden last van een virus, Gewoon XP opnieuw erop zetten Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 ga met systeemherstel 2 maanden terug of meer, dat werkte bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.