Jump to content

auto's inpluggen met gta 2 power manager

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi.

ben nieuw hier op het forum en ik heb een vraag.

ik heb sinds kort gratis en legaal gta 2 gedownload en de power manager.

en in 1 van de tabbladen kan je voertuigen editten.

nou wil ik weten of ik de GT-A1 ook als rondrijdend voertijg kan instellen en of ik kan instellen dat hij kogelvrij, raketvrij ect. wordt.

of dat ik kan instellen dat ik er mee start of dat hij ergens geparkeert staat.

alvast heel erg berankt.

ps: ga nu mijn profiel opleuken ^_^

Bewerkt: door wild_dog
Geplaatst:

Welkom op GTAForum, wild_dog.

Met de Power Manager kun je alleen de physics van voertuigen aanpassen. Geparkeerde voertuigen plaatsen en ze bulletproof, rocketproof, etc maken doe je via het script. Helaas kun je alleen ongecompileerde scripts aanpassen, en deze zijn alleen van level 3 beschikbaar. Bovendien kun je via het script alleen geparkeerde auto's aanpassen: niet de voertuigen die op de weg rijden.

Wel kun je een voertuig onkwetsbaar maken door "anti strenght" in de powermanager op "0" te zetten. Voertuigen zoals de GT A1 laten spawnen op de weg doe je met STYtool. Open met deze editor het bestand van het level dat je wilt aanpassen (wil.sty = level 1, ste.sty = 2 en bil.sty = 3) en slecteer de auto die je wilt laten spawnen. Klik op "edit car" en vink "should this car appear on the road?" aan.

Vergeet geen back-ups te maken van de bestanden die je aanpast!

Geplaatst:
Vergeet geen back-ups te maken van de bestanden die je aanpast!

Sorry dat ik Off-topic praat.

Maar hoe maak je een back-up?

Geplaatst: (bewerkt)

dus als ik de GT-A1 heb veranderd en mischien een andere naam heb gegeven kan ik met de powermanager nog instellen dat hij sneller kan?

en die gecomprimeerde scripts, kan ik die niet gewoon uitpakken, aanpassen en weer inpakken?

in iedergeval bedankt!

edit: al opgelost. die optie zit er al in. al begrijp ik er nog niet veel van.

ga nog een tut zoeken.

Bewerkt: door wild_dog
Geplaatst:
dus als ik de GT-A1 heb veranderd en mischien een andere naam heb gegeven kan ik met de powermanager nog instellen dat hij sneller kan?

edit: al opgelost. die optie zit er al in. al begrijp ik er nog niet veel van.

ga nog een tut zoeken.

De physics kun je inderdaad ook met STYtool aanpassen, dit werkt hetzelfde als bij de Power Manager. De betekenis van alle physics kun je hier vinden.

die gecomprimeerde scripts, kan ik die niet gewoon uitpakken, aanpassen en weer inpakken?

Nee, helaas. Gecompileerde scripts kun je niet meer bewerken.

Geplaatst:

tnx man.

je weet hier echt veel van.

heb jij die programmas allemaal geschteven of zo? :puh:

heb nu een super snelle GT-A1 die goed stuurt, 12 zitplaatsen heeft en net als de tank over andere auto's rijd.

andere auto's kan hij op die manier alleen nog niet vernielen.

maar dat is off topic.

heel erg bedankt. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...