Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Natuur -> Herfst

Soort design: Signature

Size design: maximaail 500 x 150 (kleiner mag)

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Moge de beste winnen

Geplaatst:

Ik zou best willen maar ik snap iets niet. Moet je perse een Premade doen :?

Geplaatst:

zamgod -.-

dat is redelijk onlogische is het niet?

hij bedoelt dat je premade mag gebruiken

Geplaatst:

zamgod -.-

dat is redelijk onlogische is het niet?

hij bedoelt dat je premade mag gebruiken

Ok. Maar ik doe iig mee.

Geplaatst:

Prima :Y , post je sig maar zodra je hem af heb dan zal ik daarna de stemming openen ;) .

Geplaatst:

Stem: Ikkes

Omdat: Zijn sig is mooi, en die van Zamgod1 niet....

Waarom: De sig van Ikkes geeft een echt herfstgevoel. Ik krijg er ook een beetje een vakantiegevoel van. En als ik dan naar de sig van Zamgod1 kijk, is het gevoel helemaal weg. Ook straalt de sig van Ikkes een soort rust uit, en die van Zamgod1 niet.

De sig van zamgod1 is gewoon een pixelig plaatje met een Gradient/photofilter er over heen. Té simpel en gewoon niet mooi. Sorry Zamgod1, je bent een aardige gozer, maar deze sig is totaal mislukt. Het lijkt meer op een bosbrand dan op een mooie dag in een bos waar het herfst is. Je kan echt beter dan wat je nu hebt neergezet :Y

Geplaatst:

Zamg0d1:

Je signature ziet er erg goed uit. Je hebt leuke brushes gebruikt. Alleen de bomen lijken er een beetje opgeplakt. Dat vind ik erg jammer. Het lichteffect wat je hebt gebruikt is goed gemaakt. Het zit precies op de goede plek. Ik kan het niet echt duidelijk zien of er een border omheen zit. Dat is wel jammer. Als je hem er niet om had zitten: doe hem er de volgende keer wel om. Als hij er wel om zat: andere kleur, of iets dikker maken. De tekst vind ik erg onduidelijk. Misschien had je beter een lichtere tekst kunnen nemen. Verder ziet het er leuk uit!

Ikkes:

Jouw signature ziet er ook erg goed uit! De zon heb je ook erg goed gemaakt. Bij deze signature lijkt het niet alsof het er opgeplakt is, zoals bij Zamg0d1 het geval. Hier zit diepte in, om het zo maar te zeggen. Echt top werk! De mist is ook erg goed uitgewerkt. En het effect door de zon die erop valt is gewoon erg goed! De achtergrond is ook erg mooi gedaan. De tekst vind ik het enige minpunt. Het had wel een ander Font kunnen zijn. Want ik vind deze niet zo mooi. De streep die eronder zit vind ik wel weer goed gedaan. Alleen jammer genoeg lijkt het alsof de tekst er opgeplakt is.

Vote: Ikkes

Zijn signature vind ik toch beter.

Geplaatst:

Zamg0d1:

Je sig is veels te druk, dus als je epilepsie hebt lag je nu al op de grond :7 :7 :7

Maar verder vind ik hem wel mooi en ook mooie kleuren 7/10

Ikkes:

Ik vind je sig heel rustig en ook veel mooie kleuren.

Hij mag wel wat groter.

Maar verder is die gewoon mooi.

8/10

Vote gaat naar...... Ikkes!!!!

Veel succes allebei.

Geplaatst: (bewerkt)

Om maar met de deur in huis te vallen: leuk onderwerp!

Zamg0d1: van wat ik er van kan zien, heb je als stock een heel typisch herfst plaatje genomen: veel bladeren en 'kalende' bomen. Prima basis dus. Alleen het is jammer dat je het hele plaatje vernagelt heb met de effecten die je erover heen gedaan hebt. De signature is té licht en de kleuren zijn ook niet erg mooi in combinatie met de belichting. Erg jammer. Tekst is daarentegen wel weer leuk gedaan, de gradient heeft een leuke kleuren combinatie, echte herfst kleuren! :D Toch heeft de complete metamorfose verkeerd uit gepakt, en ziet het er niet goed uit. Jammer. Je kan een stuk beter als dit soort werkjes.

Ikkes: geweldige foto uitgekozen, echt een prachtig plaatje! De grootte van het plaatje is goed uitgekozen, het is niet teveel verkleind. Je tekst is mooi gedaan, het past mooi in het hele plaatje en de lijn eronder staat mooi. Je hebt geen of misschien 1 of 2 effecten gebruikt, maar het ziet er echt super uit. Niks op aan te merken, ziet er geweldig uit!

Vote: Ikkes

Zamg0d1: ik weet dat je beter kan, jammer dat dit eigenlijk nergens naar lijkt.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb denk ik een blending mode verkeerd gezet. Maar toch jammer. Ik heb er wel veel dingen in gestoken.

Dit moest het worden:

Autumn-Signature.jpg

Nog best pixelig ja. Ik heb er denk ik teveel overheen gegooid. En ik denk dat ik beter met een Render kan werken dan met alleen een Stock

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ikkes verdient met zijn winnende signature een punt! Zamg0d1 verliest er helaas één.

Ikkes: +1

Zamg0d1: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...