Jump to content

Hidden Interiors

Recommended Posts

Geplaatst:

• ik was dus door het dak van GG gevlogen (met alle mensen dood te schieten). Ik heb noobmode geïnstalleerd en kon dus zo een (onzichtbare) auto spawnen in het hiden interiors universe (of zoiets). Ik heb dat gedaan. Ben helemaal naar warehouse 1 Marker gereden. een Jetpak gespawnd en…

1) ik heb de marker niet gevonden!!! hoe kan dat nu?

2) ik kwam wel dit tegen: foto. wat is dit eigenlijk en wat betekent het?

• ook was ik tijdens de (zij)missie blood bowl (in san fiero) wat aan het spelen met NOS (ook van noobode) en was dus in een (ander?) hidden interior universe gekomen. En ik kwam dit tegen: foto

1) is dit de ster onder de brug (ik denk hier) van SF naar LS?

dankje voor het antwoorden!

Geplaatst:

Dat je bent gereden verklaart al een hoop: de marker bevindt zich namelijk hoog in de lucht. Die rare vlek wat je ziet is de zon die weerspiegelt in de zee, een visueel effect in SA dat vreemd genoeg in de Hidden Interiors niet is uitgeschakeld.

Jouw tweede situatie: Alle pickups van de normale spelwereld (hemel K) spawnen ook op dezelfde coördinaten in alle andere hemels, dus vandaar dat je er ook een politiebribe ziet zweven.

Geplaatst:
Dat je bent gereden verklaart al een hoop: de marker bevindt zich namelijk hoog in de lucht

heb je een idee hoe hoog (ten opzichte van gg) en vooral hoe ik die hoogte moet meten?

Geplaatst: (bewerkt)
heb je een idee hoe hoog (ten opzichte van gg) en vooral hoe ik die hoogte moet meten?
Ik heb geen idee ongeveer hoe hoog, maar als je vanuit de Ganton Gym rechtdoor blijft vliegen (met de jetpack) en op dezelfde hoogte blijft, moet je hem zien liggen. Hoe kun je in die donkere bende zien of je op dezelfde hoogte blijft? Door al je wapens leeg te schieten of Wasted te gaan, en dan alleen een parachute hebben. Als je de jetpack cheat dan doet, heb je de parachute als wapen geselecteerd en kun je met de hoogtemeter aflezen of je op gelijke hoogte blijft. Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...