Jump to content

Raar programma'tje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat maar wat te zwerven op MEd (v0.32), en ik zag een computer'tje met een raar programma:

naamlooshn8.png

Volgensmij gebruikte R* die programma, om objecten mee te bouwen. Weet iemand hoe die programma heet? :7

Geplaatst:
Ik zat maar wat te zwerven op MEd (v0.32), en ik zag een computer'tje met een raar programma:

*afbeelding*

Volgensmij gebruikte R* die programma, om objecten mee te bouwen. Weet iemand hoe die programma heet? :7

Waar kun je deze computer vinden?
Geplaatst:
Maar je kan toch niet in dat huisje?
Er zijn twee manieren:

1. Met een Teleporter

2. Door met een Kart tegen de onderkant van dat huisje aan te rijden. Als het goed is schiet je er dan doorheen. Dit kan het beste op SF Airport op deze/url] locatie (hier staat dat hokje namelijk ook).

De makkelijkste manier is om met een auto tegen het huisje te parkeren, met de bestuurderskant (linkerkant) naar het huisje toe. En dan uitstappen: dan sta je in het huisje. ^_^
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Het is toch een wonder dat zo'n klein rot schermpje ontdekt word? :puh:

Eigelijk niet. Er zijn miljoenen spelers op de wereld die dit spel spelen. Elke keer als ze het spel spelen zijn er honderden, duizenden objecten die iedere speler ziet/kan zien, ook al blijft hij maar op één plek staan. Als hij zich verplaatst over de map ziet hij nog meer objecten. Daarbij krijg je ook nog dat mensen de neiging hebben objecten te "onderzoeken". Je ziet iets interessants en je wilt het van dichtbij bekijken. En nu het spel zo'n 4 jaar bestaat, is ieder aspect van het spel al binnenste buiten gekeerd en uitgepluisd, dus de kans is redelijk groot dat dat beeldscherm "ontdekt" wordt. Daarbij komt dat scherm meerdere keren voor in het spel.

En je bumpt trouwens een beetje.

• 2 weken later...
Geplaatst:

naamlooshn8.png

ik heb dat ook es gezien in Brotel2

toen ging ik naar wiki en daar stond dat dat van onderhoud aan sa was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...