Ottoman 47 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zat maar wat te zwerven op MEd (v0.32), en ik zag een computer'tje met een raar programma: Volgensmij gebruikte R* die programma, om objecten mee te bouwen. Weet iemand hoe die programma heet? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) 3ds studio max, volgens mij versie 7, wij in de modding sectie gebruiken het ook vaak Wat links: Textures en Moddeling Showroom Textures en Moddeling Hulp Officiele Site Wikipedia Bewerkt: 22 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
markoes Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zat maar wat te zwerven op MEd (v0.32), en ik zag een computer'tje met een raar programma:*afbeelding* Volgensmij gebruikte R* die programma, om objecten mee te bouwen. Weet iemand hoe die programma heet? Waar kun je deze computer vinden? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Bij LV-Airport, in dat kleine kantoortje (voor plattegrond). Reageren
Poesmazda Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Geinig, jammer dat ik het niet kan doen ik ben op vakantie. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Maar je kan toch niet in dat huisje? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Maar je kan toch niet in dat huisje? Er zijn twee manieren: 1. Met een Teleporter 2. Door met een Kart tegen de onderkant van dat huisje aan te rijden. Als het goed is schiet je er dan doorheen. Dit kan het beste op SF Airport op deze/url] locatie (hier staat dat hokje namelijk ook). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Maar je kan toch niet in dat huisje?Er zijn twee manieren: 1. Met een Teleporter 2. Door met een Kart tegen de onderkant van dat huisje aan te rijden. Als het goed is schiet je er dan doorheen. Dit kan het beste op SF Airport op deze/url] locatie (hier staat dat hokje namelijk ook). De makkelijkste manier is om met een auto tegen het huisje te parkeren, met de bestuurderskant (linkerkant) naar het huisje toe. En dan uitstappen: dan sta je in het huisje. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Het is toch een wonder dat zo'n klein rot schermpje ontdekt word? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Het is toch een wonder dat zo'n klein rot schermpje ontdekt word? Eigelijk niet. Er zijn miljoenen spelers op de wereld die dit spel spelen. Elke keer als ze het spel spelen zijn er honderden, duizenden objecten die iedere speler ziet/kan zien, ook al blijft hij maar op één plek staan. Als hij zich verplaatst over de map ziet hij nog meer objecten. Daarbij krijg je ook nog dat mensen de neiging hebben objecten te "onderzoeken". Je ziet iets interessants en je wilt het van dichtbij bekijken. En nu het spel zo'n 4 jaar bestaat, is ieder aspect van het spel al binnenste buiten gekeerd en uitgepluisd, dus de kans is redelijk groot dat dat beeldscherm "ontdekt" wordt. Daarbij komt dat scherm meerdere keren voor in het spel. En je bumpt trouwens een beetje. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 En je bumpt trouwens een beetje. Oeps, dat had ik niet gezien. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik zat maar wat te zwerven op MEd (v0.32), en ik zag een computer'tje met een raar programma: Volgensmij gebruikte R* die programma, om objecten mee te bouwen. Weet iemand hoe die programma heet? ik heb dat ook es gezien in Brotel2 toen ging ik naar wiki en daar stond dat dat van onderhoud aan sa was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.