CjThaBest Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Hoe verander je de kleur van je geld, tijd, ammo, speed en soort auto? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Je kan de lettertype kleur veranderen in het bestandje San Andreas/Models/Fonts.txd, maar ik weet niet of dit werkt/ alles dekt wat je vraagt Grz, Beagle Reageren
CjThaBest Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Je kan de lettertype kleur veranderen in het bestandje San Andreas/Models/Fonts.txd, maar ik weet niet of dit werkt/ alles dekt wat je vraagt Grz, Beagle Maar met welke programma moet ik dat doen (heb geen imgtools en wil hem ook nooit meer gebruiken, ben door het oog van de naald gekomen daarmee, god zij dank backups) Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Eerst het plaatje uitpakken met TXD workshop (klik) en dan dat plaatje veranderen met een fotobewerkprogramma. Dan doe je de stappen omgekeerd om het er weer in te krijgen maar dan moet je ook naar image >compress all images BTW: Imgtool deed niks fout, jij of jouw mod was de boosdoener. IMGtool doet niks kwaad, en wil je nog veel modden kan je niet zonder onze goede vriend. Je kan natuurlijk ook Spark of Alhi's IMG Tool gebruiken. Grz, beagle Bewerkt: 23 oktober 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.