Baffie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 We zouden elkaar gewoon geloven. Ga het zélf maar eens proberen met een pizza boy/faggio op het vliegveld, de hele landingsbaan, op z'n sloomst en het lukt je wel. Ik heb er geen screen van, maar binnenkort zal ik er één posten (als dat lukt) die nóg langer is oké! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Kan wel, hier heb ik een screenie van mn stoppie 262 sec. (Wel MTA) Ff om te laten zien dat het wel kan Met Rotation sta ik 15000 (MTA wereld record ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) ik heb het record langste tijd op twee wielen verbroken het oude record was 5 sec en ik heb er een seconde aan weten te snoepen :lol: mijn tijd was 6 sec dus als MR KooKie het wil veranderen MR KOOKIE de starter van het forum (of moet ik het zelf doen) Bewerkt: 8 april 2005 door el burro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik heb het record langste tijd op twee wielen verbroken het oude record was 5 sec en ik heb er een seconde aan weten te snoepen :lol: mijn tijd was 6 sec dus als MR KooKie het wil veranderen MR KOOKIE de starter van het forum (of moet ik het zelf doen) Zo weinig ik heb 8 sec Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik wil even iets zeggen: Bij de langste stoppie staat 262 seconden van RTS, maar dit is behaald in MTA, waar het veel makkelijker was, mijn record heb ik gewoon gehaald in Vice City, zónder mods. Of dat even gewijzigd mag worden, met mods zijn heel veel records makkelijker te verbreken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik heb me zelf over troffen met 2 wielen 59sec. :lol: als je het niet geloofd vertel me dan hoe ik hier een plaatje kan plaatse want dat heb ik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Hoe plaatjes te posten (en meer): Zie de HelpDesk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Gelieve lijstjes te posten i.p.v. halve antwoorden, met screen graag <-- [Dat lukt dan wel] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) hier de screen :lol: Bewerkt: 11 april 2005 door el burro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Post wel de rest van het lijstje erbij dan ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 V.C. endurance : 4:30 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Post A.U.B. wel het hele lijstje... Maar anywayz je bent erbij gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) zegt dit je iets : hou deze post wel in de gaten. pas als er een volgende pagina is maak ik weer een nieuwe post aan in dit topic en hoe bedoel je post het hele lijstje??? :blink: :unsure: :rolleyes: :huh: oend Bewerkt: 23 april 2005 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 3de en laatste keer post het hele lijstje, maar toch ik heb je erbij gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.