Jump to content

The Legend of Zelda

Recommended Posts

Geplaatst:

V1:

zeldacopywk8.jpg

V2:

zeldav3eq4.jpg

Heb in V2 nog wat met de kleuren gespeeld, en heb er nog een klein C4D'tje in geplakt. Ik vond V1 nog wat kaal namelijk.

Rates & comments graag ^_^

Geplaatst:

Toen ik je sigs zag, sprak meteen V2 mij aan, met name door de wat lichtere kleuren. V1 is daarin tegen toch wat té donker.

Ik zal V2 rate

zeldav3eq4.jpg

Allereerst heb je de C4D mooi verwerkt, misschien had je Zelda zelf wat meer kunnen inblenden. Ook je tekst is wat saai. Verder vormt alles een mooi geheel. Ook je border spreekt mij aan, maar volgens mij begint dat een soort rage te worden op het forum, die dikkere randen aan de boven en onderkant van sigs. Conclusie een mooie creatie.

Beoordeling:

Render: 7,5

Background: 7,0

Font: 6,8

Effecten: 7,8

Eindcijfer: 7,3

Geplaatst: (bewerkt)
Allereerst heb je de C4D mooi verwerkt, misschien had je Zelda zelf wat meer kunnen inblenden. Ook je tekst is wat saai. Verder vormt alles een mooi geheel. Ook je border spreekt mij aan, maar volgens mij begint dat een soort rage te worden op het forum, die dikkere randen aan de boven en onderkant van sigs. Conclusie een mooie creatie.

Bedankt voor je rate en tips. Ik ben niet zo'n ster met teksten, dus dat houd ik altijd vrij simpel. Misschien volg ik daar nog wel eens een tut voor.

Overigens heet dat ventje in mijn sig Link, en niet Zelda. Zelda is een ander personage in het spel, maar die is hier niet afgebeeld ^_^

En deze border heb ik bewust zo gekozen. Een gehele border om alle 4 de zijden van de sig vond ik niet staan. Maar het klopt, deze border word veel gebruikt tegenwoordig.

Nog meer mensen?

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Bedankt voor je rate en tips. Ik ben niet zo'n ster met teksten, dus dat houd ik altijd vrij simpel. Misschien volg ik daar nog wel eens een tut voor.

Overigens heet dat ventje in mijn sig Link, en niet Zelda. Zelda is een ander personage in het spel, maar die is hier niet afgebeeld ^_^

En deze border heb ik bewust zo gekozen. Een gehele border om alle 4 de zijden van de sig vond ik niet staan. Maar het klopt, deze border word veel gebruikt tegenwoordig.

Nog meer mensen?

Ik jat dit ff :D

Beoordeling:

Render: 8

Background: 8

Font: 7

Effecten: 7

Eindcijfer: 7,5

Sig is nice:D

Alleen effecten passen niet helemaal.. en de tekst ja..

Geplaatst:

V2 all the way. Maak de border iets dunner. Probeer een kleine lichtbron bovenaan en zorg ervoor dat de zijkanten niet zo leeg zijn. Dan zou hij denk ik volledig zijn.:)

Geplaatst:

v2 is mooier en past ook veel meer bij the legend of zelda omdat dat ook altijd vrolijke kleuren heeft

een 8

Geplaatst:
V2 all the way. Maak de border iets dunner. Probeer een kleine lichtbron bovenaan en zorg ervoor dat de zijkanten niet zo leeg zijn. Dan zou hij denk ik volledig zijn.:)

Bedankt allemaal! ^_^

@ Froop. Er zit al een soort licht punt in de sig, namelijk een Lens Flair render. Ik ben het met je eens dat die amper te zien is. Maar wanneer in die layer eraf haal, is de sig toch donkerder.

Geplaatst:

Als je zo de signatures onder elkaar ziet spreekt V2 bij ook wat meer aan. Dit komt simpel weg omdat V1 toch wat grauwer overkomt en V2 toch weer wat vrolijker overkomt. Ook komen de effectjes veel beter tot zijn recht door de vrolijkere kleuren. :) De render en de tekst is prima geplaats, het enigste wat ik minder aan je signature vind zijn de zijkanten, die komen bij mij namelijk wat leegjes over. Hier zou je bijvoorbeeld een lichte brush kunnen plaatsen of iets anders wat niet te druk overkomt, maar toch de zijkanten wat opvult. :)

Al met al is dit toch een prima signature. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...