FireFighter Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Hallo, Vanwege mijn nieuwe naam wil ik ook een nieuwe Avatar! Het enige wat ik wil is een plaatje van een brandweerman of auto (maakt niet uit) in het juiste Avatar formaat. Dat formaat is 64X64 Pixels met 15 Kb. Groeten, FireFighter
NickyHendriks Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ik maak er wel eentje voor je. Ik post hem zometeen Dit is het geworden: Bewerkt: 22 oktober 2008 door zamg0d1
FireFighter Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik maak er wel eentje voor je. Ik post hem zometeenDit is het geworden: Thanks, zou ik er misschien nog een code hebben? Groeten, FF
NickyHendriks Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik maak er wel eentje voor je. Ik post hem zometeenDit is het geworden: Thanks, zou ik er misschien nog een code hebben? Groeten, FF De code heb je niet nodig aangezien je het upload vanaf je PC. Dus opslaan en dan als Ava instellen
FireFighter Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik maak er wel eentje voor je. Ik post hem zometeenDit is het geworden: Thanks, zou ik er misschien nog een code hebben? Groeten, FF De code heb je niet nodig aangezien je het upload vanaf je PC. Dus opslaan en dan als Ava instellen Bedankt! Deze aanvraag is voltooid. Groeten, FF
NickyHendriks Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik maak er wel eentje voor je. Ik post hem zometeenDit is het geworden: Thanks, zou ik er misschien nog een code hebben? Groeten, FF De code heb je niet nodig aangezien je het upload vanaf je PC. Dus opslaan en dan als Ava instellen Bedankt! Deze aanvraag is voltooid. Groeten, FF Veel plezier met je avatar
Recommended Posts