Galiorix Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Eigenlijk houd ik er niet zo van om een topic te opnenen met daarin een hele stroom aan vragen over een bepaald onderwerp, maar in dit geval heb ik eigenlijk weinig keus want ik kan er bar weinig van vinden op het internet en we hebben maar 2 uur Informatica in de week. Ik heb een opdracht, waarbij ik een database voor een vliegmaatschappij moet maken waarin passagiers en vlucht gegevens staan. Ik moet er zeg maar ook een programma van maken, daarvoor gebruiken we formulieren. Alles goed en wel, de basis is inmiddels gelegd maar de uitwerking daarvan is een stuk lastiger. Weet iemand hoe je een uitklapbaar lijstje maakt, die bij de selectie van een vluchtnummer, de vluchtgegevens + passagierslijst. De vluchtgegevens en passagierslijst staan allebei in een losse tabel.
Galiorix Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Niet echt veel antwoord... Anyway, weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat voor bepaalde records de gegevens in een rapport een eigen pagina krijgen? Dus je hebt zeg maar 2 verschillende waarden, en als je dan een rapport wil afdrukken moeten de gegevens die bij beide records horen een eigen pagina krijgen, los van de hoeveelheid gegevens (dus niet dat de pagina gewoon zoveel gevuld wordt dat het volgende record op de volgende pagina moet...). Alvast bedankt.
Recommended Posts