yosata Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Hé, ik heb hier nog wat nieuwe screens en artwork gevonden screens: hier artwork: hier er zitten wat oude screen en wat nieuwe bij Bewerkt: 22 oktober 2008 door yosata
Gijsso Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Tja, je kunt zo te zien weer tatoos nemen enzo maar het haalt me niet over om een DS te gaan kopen, speciaal voor GTA CW.
Uitroepteken Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Damn.. Moet mijn crappy PC nou net geen filmpjes kunnen afspelen.. Na ja, ik bekijk het maar op de andere PC.. Edit: Ik ken de helft van die screens en artwork al. Ik heb er maar 1 gezien die nieuw is. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Uitroepteken
GTA Haas Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Rockstar Game's heeft een nieuw record: Het slechts en lelijkst gemaakte game van Rockstar Game's! Ik ga het echt neit kopen, helaas dat ik dan een GTA uit mijn hele collectie mis. Maar ik ga echt geen geld uitgeven voor zo'n lelijk spel hoor.....
Gijsso Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Het is een DS spel, dat kan nooit heel mooi worden . DS staat voor Dubble Shit Bewerkt: 22 oktober 2008 door GTAGijsso
GTA Haas Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Het is een DS spel, dat kan nooit heel mooi worden . DS staat voor Dubble Shit Neem Mario Kart DS, dat is 5x zo beter als die GTA: CW !
Jesperkaj Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Het is een DS spel, dat kan nooit heel mooi worden . DS staat voor Dubble Shit Neem Mario Kart DS, dat is 5x zo beter als die GTA: CW ! Lekker het spel afkraken, he. Als jullie het Crappy Shit vinden dan kom je toch niet meer in dit forum.
gammie_ Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Er zitten inderdaad wel wat nieuwe screens tussen. Tuurlijk is Mario kart mooier, vind je het gek, een GTA game bestaat nou eenmaal uit een ''free roaming'' gerne. En die zijn we nog niet eerder tegen gekomen op een handheld als de DS. Dat vergt nogal wat van dat apparaatje, Mario Kart bestaat maar uit enkele race banen, die niet groot zijn. En nog valt GTA CW mij niet tegen, het kan nog veel erger, laat staan als ze het volledig 3D hadden gemaakt, dan was het veel erger geworden. Verwacht niet dat een DS opeens een super apparaat is, want dat is het niet en dat zal het ook nooit worden.
Zaahed Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik vind die screens niet mooi. Ziet er een beetje tekenfilm achtig uit.
ChristiaanGTA Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Er zit helemaal niks nieuws bij.
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Er zit helemaal niks nieuws bij. Min of meer mee eens. Van alle screens die in dat filmpje te zien waren zag ik slechts drie nieuwe, waarvan die waarbij je ziet hoe je een tatoeage op het lichaam van Huang Lee moet bevestigen licht anders is dan de screen die in het Info Thread topic staat. Over het artwork valt niet veel te zeggen, die waren een week geleden al op het forum te vinden. Gelieve dit topic dus te laten rusten en wanneer er nieuwe screens online verschijnen deze hier te plaatsen.
SubaruFreak Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ben wel heel benieuwd naar Gta CW sommige screens ziet het wel lagge uit maar sommige vind ik om te huilen helaas maar ik heb ds dus als hij uit is neem ik hem wel
Recommended Posts