paul007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik loop nou al iets van 2 jaar met een probleem. Zoals we al weten krijg je bij bepaalde wapens bij het Hitman Level er 2. Zoals de Micro-Uzi, Tec9, Pistol. Ik wil dit juist niet hebben. Ik vraag me dus al lang af of er een mogelijkheid is tijdens Hitman Level wel gewoon met één wapen rond te lopen. Ik weet al dat er een mod voor is dat het weapon.dat bestand vervangt maar dit heeft niet geholpen. Door deze mod krijg je gekke bugs (zie plaatje) Ik ben de mod (aangepast weapon.dat bestand) zelf kwijt. Er is mij al is verteld dat je iets met de volgende cijfers moet doen in het weapon.dat bestand: Dat gaat het om de colt45pro woordgroepen, die schijnen dan de Hitman wapens te zijn. Door alleen pro weg te halen krijg je die gekke bug. Moet je nog iets anders veranderen? Of doe ik het nou fout? Please help me want ik snap er helemaal niks meer van. =EDIT= Het weapon.dat bestand staat standaard in C:/Program Files/Rockstar Games/GTA SanAndreas/data Bewerkt: 22 oktober 2008 door paul007 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ikzelf snap ook helemaal niet van dat gedoe, maar als ik eventjes ga nadenken zie je na de Colt45 een 50 staan. Bij dan de Colt45pro een 100... Moest je nou die 100 veranderen in bijvoorbeeld 1000 zou je (volgens mijn redenering) erg traag moeten experience krijgen voor het bepaalde dual wielded geweer. Zodat je er eigenlijk langer over doet dan normaal voor dat je aan Hitman komt. Véél langer... Dit geeft je misschien wel een lager level, maar je hebt je ene geweer in plaats van twee. Of dit werkt, of ik praat pure onzin. Backup dus eerst je gegevens als je mijn onervaren ass achterna holt. Ik denk ongeveer zo (Op eigen verantwoordelijkheid. IB is niet verantwoordelijk voor mogelijke ongevallen): $ MICRO UZI INSTANT HIT 25.0 30.0 352 -1 4 COLT45PRO 1000 Maar ik weet dit echter niet zeker! Ik raad je dus aan, om eventjes binnen te springen in het Modding gedeelte van dit forum. Daar kunnen ze je wel helpen met scripten vermoed ik. Ik wil zeggen, dat het topic een klein beetje verkeerd geplaatst staat denk ik :$. Het modding forum kan je hier vinden: GTAForum - GTA Modding GTAForum - Modding Hulp General GTAForum - SCM Modding Hulp Bewerkt: 22 oktober 2008 door Ice Banana Reageren
paul007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ikzelf snap ook helemaal niet van dat gedoe, maar als ik eventjes ga nadenken zie je na de Colt45 een 50 staan. Bij dan de Colt45pro een 100... Moest je nou die 100 veranderen in bijvoorbeeld 1000 zou je (volgens mijn redenering) erg traag moeten experience krijgen voor het bepaalde dual wielded geweer. Zodat je er eigenlijk langer over doet dan normaal voor dat je aan Hitman komt. Véél langer... Dit geeft je misschien wel een lager level, maar je hebt je ene geweer in plaats van twee. Of dit werkt, of ik praat pure onzin. Backup dus eerst je gegevens als je mijn onervaren ass achterna holt.Ik denk ongeveer zo (Op eigen verantwoordelijkheid. IB is niet verantwoordelijk voor mogelijke ongevallen): $ MICRO UZI INSTANT HIT 25.0 30.0 352 -1 4 COLT45PRO 1000 Maar ik weet dit echter niet zeker! Ik raad je dus aan, om eventjes binnen te springen in het Modding gedeelte van dit forum. Daar kunnen ze je wel helpen met scripten vermoed ik. Ik wil zeggen, dat het topic een klein beetje verkeerd geplaatst staat denk ik :$. Het modding forum kan je hier vinden: GTAForum - GTA Modding GTAForum - Modding Hulp General GTAForum - SCM Modding Hulp Ik zal het proberen (met een back-up natuurlijk! ) En mijn excuses als ik dit topic verkeert heb geplaats. Ik wist zelf niet echt precies waar =EDIT= Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Nog andere ideeën? Bewerkt: 23 oktober 2008 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.