Jump to content

ontune-able auto's tunen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paintjob gemaakt voor een auto, maar ik blijk die auto niet te kunnen tunen.

Dus mijn vraag is of het mogelijk is om een auto dat je niet kan tunen toch te tunen?

(voor de mensen die willen weten welke auto ik niet kan tunen, het is de Burrito)

Kan iemand uitleggen hoe ik dit kan veranderen?

Geplaatst:

Bedoel je dat je een paintjob hebt gemaakt voor de burrito die eigenlijk geen burrito heeft? Je kan tuningparts toevoegen in de dff maar dan moet je ook in een bestandje in je SA map iets veranderen dat ie weet dat ie tunebaar is. Maar de burrito heeft geloof ik geen paintjob dus een paintjob daarvoor maken heeft niet veel zin als je niet weet hoe je dan een paintjob kan toevoegen aan het systeem. Kijk even naar mijn tutorial over een eigen paintjob maken: klik

Grz, Beagle

Geplaatst:
Bedoel je dat je een paintjob hebt gemaakt voor de burrito die eigenlijk geen burrito heeft? Je kan tuningparts toevoegen in de dff maar dan moet je ook in een bestandje in je SA map iets veranderen dat ie weet dat ie tunebaar is. Maar de burrito heeft geloof ik geen paintjob dus een paintjob daarvoor maken heeft niet veel zin als je niet weet hoe je dan een paintjob kan toevoegen aan het systeem. Kijk even naar mijn tutorial over een eigen paintjob maken: klik

Grz, Beagle

Ik weet wel hoe ik een nieuwe paintjob toevoeg hoor :puh: maar wat bedoel je met in SA map iets veranderen?

Of weet je dat niet?

Geplaatst:

Maar voor de duidelijkheid (voor mezelf :puh: ): wil je nou een non-tunable auto kunnen tunen of wil je een paintjob op iets spuiten waar eigenlijk geen paintjob op zit? Ik geloof dat je je auto gewoon wil kunnen tunen :D

Geplaatst:
Maar voor de duidelijkheid (voor mezelf :puh: ): wil je nou een non-tunable auto kunnen tunen of wil je een paintjob op iets spuiten waar eigenlijk geen paintjob op zit? Ik geloof dat je je auto gewoon wil kunnen tunen :D

een non-tunable auto kunnen tunen :puh:

Geplaatst:

In de GTA SA map zit een mapje genaamd data. In dit mapje vind je een bestand genaamd 'carmods.dat'. Dit bestand kun je openen in Kladblok, bewerken en opslaan. Probeer eens het volgende:

Ergens in de eerste rij voertuigen, van admiral t/m mtbike moet je een regel toevoegen. Ik raad het je aan om dit tussen bullet en cabbie te doen (makkelijk terugvinden: alfabet), maar je mag het natuurlijk zelf weten. Voeg de volgende regel toe:

burrito, nto_b_tw

Als het goed is, zorgt dit er voor dat je met de Burrito (twin) nitro kunt kopen in de Transfender. Maar wat veel belangrijker is, is dat je toegang hebt om in de Transfender te komen. Als je een burrito1.txd in gta3.img hebt gezet, wordt deze als het goed is automatisch herkent door het spel en kun je deze ook kopen.

Ik weet niet zeker of dit werkt, aangezien ik het niet zelf geprobeerd heb. Als er een manier is waarop dit waarschijnlijk zou kunnen, dan is het deze wel. Ik raad het je dus aan om het gewoon te proberen. Mocht het niet werken dan kun je het altijd weer ongedaan maken. Ik zal voor je duimen. :7

Geplaatst: (bewerkt)
In de GTA SA map zit een mapje genaamd data. In dit mapje vind je een bestand genaamd 'carmods.dat'. Dit bestand kun je openen in Kladblok, bewerken en opslaan. Probeer eens het volgende:

Ergens in de eerste rij voertuigen, van admiral t/m mtbike moet je een regel toevoegen. Ik raad het je aan om dit tussen bullet en cabbie te doen (makkelijk terugvinden: alfabet), maar je mag het natuurlijk zelf weten. Voeg de volgende regel toe:

burrito, nto_b_tw

Als het goed is, zorgt dit er voor dat je met de Burrito (twin) nitro kunt kopen in de Transfender. Maar wat veel belangrijker is, is dat je toegang hebt om in de Transfender te komen. Als je een burrito1.txd in gta3.img hebt gezet, wordt deze als het goed is automatisch herkent door het spel en kun je deze ook kopen.

Ik weet niet zeker of dit werkt, aangezien ik het niet zelf geprobeerd heb. Als er een manier is waarop dit waarschijnlijk zou kunnen, dan is het deze wel. Ik raad het je dus aan om het gewoon te proberen. Mocht het niet werken dan kun je het altijd weer ongedaan maken. Ik zal voor je duimen. :7

Hartstikke bedankt :D

Ik heb nu een Burrito met Nitro, Hydrealics, en het rare is wel, dat als hij m'n paintjob erop zet, wordt hij helemaal wit. terwijl ik dat niet zo heb ingesteld

Bewerkt: door gangstajoe
Geplaatst:

Ik had wat KO net zitten typen maar toen zag ik rechts onder "K.O plaatst een bericht" en heb ik het maar aan hem overgelaten :puh: sorry voor dit spam bericht maar het is menselijk :puh:

Geplaatst:

Je kan alle auto's tunen door de carmods aan te passen (check de transfender overhaul mod). Helaas kan je geen extra spoilers/sideskirts plaatsen op alle auto's. Gewoonweg simpel omdat daar geen dummy's in de model zitten. Je kan ze best toevoegen, maar als je dat met alle auto's moet doen, ben je lang bezig..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...