X-Zero Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik heb tijdens het surfen dit tegen gekomen onecht of echt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) ik zou het niet weten ik ben zon gelijken kaart tegen gekomen en ze hebben het over als je bij die gym al die dingen doet om bij libertycity te komen zou je ook naar al deze dingen kunnen waarschijnlijk :blink: waar heb je die gevonden?? (als je geen reclame mag maken wil je het dan PMen) Bewerkt: 2 april 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Is wel Rommelig en onduidelijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 echt, dat moet je met armax doen... check www.maxbot.com/gta daar staat hoe je het moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Is wel Rommelig en onduidelijk.. ja inderdaad :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 maar het is echt, wat erop staat is het level van gta3... (onder SA) dus vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Dus ff als ik 't goed begrijp... die aangeduide 'zones' zijn de plaatsen waar je via de Blue Hell kan komen? die bijv. in Cut-Scenes worden gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Dus ff als ik 't goed begrijp... die aangeduide 'zones' zijn de plaatsen waar je via de Blue Hell kan komen? die bijv. in Cut-Scenes worden gebruikt? jep helemaal goed .best handige kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 op die kaart zie je 18. "tattoo shop" en ik ben er al geweest vie Blue Hell en daar zijn die hidden tattoos. dus die klopt al waarschijnlijk de rest ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 de kaart moet nog groter zijn want kijk maar links boven daar zie je een blauwe streep en dat zal vast een vierkant zijn dus moet de kaart nog veel groter zijn. Deze gaat alleen maar overt Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 woh, dit is wel lachuh maaar hoe kom je dan in de blue hell? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 :huh: ik zou zelf niet weten hoe je daar komt ben ook nieuwschierig gtrz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 in de Ganton Gym -eerst alle 4 mensen binnenin doodschieten( :huh: ) -jetpack cheat -rechts naast dat gele markeringetje gaan staan -omhoog vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ben er al geweest, ik zag alleen maar zwart en sommige gebouwen, nix meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 in de Ganton Gym-eerst alle 4 mensen binnenin doodschieten( :huh: ) -jetpack cheat -rechts naast dat gele markeringetje gaan staan -omhoog vliegen Die stomme boksers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.