kaktus Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 he ik heb vaak als ik online speel met veel mensen met hoge ranks dat je niet dood kunt alleen als je valt en dat soort dingen is echt raar maar wel lol dus als je door een rpg geraakt word ga je niet dood alleen raak je een stukje leven kwijt als je de grond weer raakt zelfde als bij granaten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Dat kan zijn dat ''Friendly Fire'' off staat, dan zul je géén leven kwijtraken door de andere players, maar wel als je van een hoogte valt. Dit is bij Free Mode dacht ik, je kunt daar best wel geinige dingen mee doen als dat op off staat. Reageren
kaktus Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 het is bij alle game modes online en niet met friendly fire want de vijand gaat ook niet dood Reageren
Little Jacob Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Kan je ook iets in party mode veranderen? Bijv. hoeveelheid peds of autos etc. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Kan je ook iets in party mode veranderen? Bijv. hoeveelheid peds of autos etc. Neen, dit kan je (spijtig genoeg) niet doen. In Free Mode kan dit dan weer wel, maar in Free Mode zal je geen thuisbasis hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.