icorne Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Wil iemand een auto cheat voor mij maken? De auto:coach De codetypnaam: mag je zelf weten. Vroeger had ik zon cheat code maar ik had hem helaas verwijdert wie heeft em nog en wil die cheat voor me maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Cheats kun je helemaal niet in GTA zetten, die zitten hardcored in het spel. Wat je wel kan doen is een carspanwner gebruiken, waarmee je dus álle auto's kan spawnen wat je wilt. >>hier<< vind je een trainer met carpsawn fucntie. Plaats de .exe in de Vice City folder (C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City) en start de trainer maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
icorne Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Hoe kan het niet bestaan als ikeerder zon code had? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Hoe kan het niet bestaan als ikeerder zon code had? Er zijn inderdaad dus wel cheats. Maar dat zijn dus enkel de cheat die Rockstar North (de maker van GTA Vice City) in het spel heeft gestopt. De cheats van GTA Vice City kan je hier vinden op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_(GTA_Vice_City) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Misschien dat dit niet helemaal hier thuishoort, maar nu we het over cheats hebben had ik eigenlijk ook wel ff een vraagje voor de kenners. Is het mogelijk om naast de gebruikelijke cheats die R* verzint ook nog andere cheats toe te voegen door bijv. in een script ergens iets aan te gaan passsen, en is dit wel eens geprobeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik ben geen kenner en heb het nooit echt geprobeerd, maar ik weet wel dat er mods zijn die bepaalde nieuwe acties toekennen aan bepaalde toetsen. Sommigen leveren een nieuw keys.dat bestandje (VC of SA weet ik niet). Blijkbaar is het dus mogelijk om te registreren op welke toetsen geramd worden en hier bepaalde scriptjes aan toe te kennen. In theorie zou je dus wel nieuwe cheats kunnen maken op deze manier. Je kunt kijken of er op een bepaalde toets gedrukt is en als dat zo is, een bepaalde boolean variable op 'true' zetten. (Weet niet precies hoe dit in GTA's SCM gaat.) Zo kun je blijven checken totdat een serie van toetsen is ingedrukt en dan een bepaald event triggeren die de cheat uitvoerd. Ik heb het nog nooit geprobeerd en ik heb ook weinig ervaring met SCM, maar wie weet dat een ervaren SCM'er me hier enige uitleg over kan verschaffen? Het zou best vet zijn nieuwe cheats te kunnen ontwerpen, maar aangezien ik me niet kan herinneren dat iemand dat ooit gedaan heeft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik denk ook dat het op één of andere manier door een zeer ervaren SCM modifier (PW ) gedaan kan worden. Bij zoiets als een noobmode kun je ook ingame voertuigen spawnen, dus dan zou je dit ook via sneltoetsen of toetsencombinaties moeten kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.