Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hé, ik ben van plan om een circuit te maken bij LV, is het handig om daar sketchup bij te gebruiken?

ik ben al aardig op weg, ik heb al een ingang en de start (dus het gedeelte met de start/finish)

nog een vraag: hoe moet ik hem dan ik gta: san zetten?, ik heb die tutorial gelezen maar daar word ik niks wijzer van :N

Bewerkt: door tommyfrogy
Geplaatst:

Je kan sketchup gebruiken. Sketchup is een programma wat voor architectuur word gebruikt.... Het beste is nog om 3ds max te gebruiken aangezien sketchup erg buggy is als je het in SA zet, en je moet het geloof ik toch via 3ds max in SA zetten dus waarom niet meteen in 3ds :D En Dat je niet veel wijzer word van de tuts ligt een beetje bij je zelf. Je moet de tuts echt stap voor stap volgen en anders klop je even aan de deur van Puma (Vind Puma wel leuk toch :D ) even voor de zekerheid: Master Tutorial List

Grz, Beagle

Geplaatst:

dus het is beter om gewoon in 3ds max mijn circuit te maken, en dan via de tutorial in sa te zetten?

maar hoe zit het met de textures in 3ds max?

Geplaatst:

Hoe zit het met de textures in 3ds max :puh: Nou, als je niet ervaren daarmee bent zal ik je helaas toch door moeten verwijzen naar de Master Tutorial list (tadadaadaaamm) Kan maar in een van die 3ds max `mega tuts` :Y probeer het anders gewoon in sketchup, geen probleem. Dan zet je het daarmee in 3ds max :Y

Grz, Beagle

Geplaatst:

okee doe ik dat:P, 3ds max lijkt veel te ingewikkeld xP.

ik zie wel of iemand anders de track in sa kan zetten ;P

Geplaatst:

Doe dat :Y maar probeer toch die tut van Puma even, en als het echt niet lukt dan spam je de mailbox van puma net zoals iedereen helemaal vol ^_^

Grz, Beagle

zoo, ben al aardig op weg. hier een paar screens:

9l9zx3.jpg

2q32iip.jpg

vind het best lukken ^_^

edit: oh, dit soort dingen moeten in de showroom, tog?

Ja, maar post het gerust hier want je eerste post was een vraag en geen admin die er naar kijkt hoor ^_^ Ziet er mooi uit trouwens. maar je moet Las Ventures circuit veranderen in Zandvoorts circuit. Dat is een echte vette racebaan, ben er zelf geweest. In zandvoort :D

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

jah, maar dat circuit zelf is te groot of zal ik het circuit op een eiland zetten?

zandvoort.gif

zie je?ik moet hem een beetje compact houden. maar ik zal het proberen:P

Geplaatst:

Ik zei niet dat je circuit zandvoort moet maken :puh: Alleen dat je het zo zou moeten noemen :puh: Leren al die San Andreasers een lesje racen van deze kaaskoppen 0_0

Geplaatst:

hey, ik ga wel het circuit namaken:P, uhh.. wat zij ik, "baseren op"

2nleeco.jpg

en?, vergelijk hem maar met dat kaartje van zandvoort :puh:

jah, maar dat circuit zelf is te groot of zal ik het circuit op een eiland zetten?

<Plaatje>

zie je?ik moet hem een beetje compact houden. maar ik zal het proberen:P

Ik zie nergens staan "gebaseerd op" maar ik kan het ook mis hebben :puh: Sorry, lees foutje.. Baseren is goed hoor :Y En ziet er goed uit, wil het best beta testen voor je als ie af is :)

Bewerkt: door Beagle

haha, samen met 3 anderen xP, mar bijna was alles weg :O , leve het saven!

ps: ik begin me een modder te voelen :O

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...