Jump to content

resistance:fall of man

Recommended Posts

Geplaatst:

toen ik gisteren nog eens resistance online speelde krijg ik een bericht dat er een nieuwe update

was en dat ik eerst mijn opgeslagen bestanden moest verwijderen natuurlijk heb ik dat niet gedaan.

maar als ik naar mijn psn vrienden kijk zie ik op hun profiel dat resistance ook trophies heeft klopt dat?

het zelfde geld voor gtaIV dat er ook trophies voor zijn.

heeft dit met die nieuwe update te maken?

Geplaatst:

Het klopt inderdaad dat er nu troffee's zijn voor bepaalde games. GTA IV heeft dit inderdaad ook. Ik heb bijvoorbeeld brons gekregen voor het openbaar vervoer te gebruiken. Toen ik de update liet uitvoeren heb ik niks moeten verwijderen van opgeslagen bestanden. Zat er toen misschien een cd-rom in je PS3? Zoja, zorg dan eerst dat je niks anders hebt open staan en ook dat je geen cd-rom nog hebt insteken. Dat kan de updates wel eens verstoren of schade brengen aan bepaalde bestanden.

Alvast veel succes!

Geplaatst:

ik heb onlangs een nieuwe update laten doen 1.50 ofso iets??

dus ik hoef gtaIV niet opnieuw te beginnen of zijn der voor de missies ook trofeén?

alvast bedankt.

Geplaatst:
ik heb onlangs een nieuwe update laten doen 1.50 ofso iets??

dus ik hoef gtaIV niet opnieuw te beginnen of zijn der voor de missies ook trofeén?

alvast bedankt.

je moet helaas wel overnieuw beginnen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...