GTA Haas Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Bedankt, en kaj-killer... Welkom bij de Clan! ty maat ty Graag gedaan!
AXIO Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb en vraagje: wat doet deze clan zoal, of gaat doen
-Trix- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 miss mag ik het niet via deze weg doen (haas je hoeft het maar te zeggen) maar gameskater hoe kom je aan die xbox tag naast die van gta?
GTA Haas Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 miss mag ik het niet via deze weg doen (haas je hoeft het maar te zeggen) maar gameskater hoe kom je aan die xbox tag naast die van gta? Oeh... Dat moet je even aan game~skater zelf vragen...
GTA Haas Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Uhhh, we kunnen nu ook aanmelden voor Midnight Club: L.A.! Bewerkt: 27 november 2008 door GTA Haas
-Trix- Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Uhhh, we kunnen nu ook aanmelden voor Midnight Club: L.A.! Wat bedoel je daar mee?
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Uhhh, we kunnen nu ook aanmelden voor Midnight Club: L.A.! Wat bedoel je daar mee? Dat mensen zich ook bij deze Clan kunnen aamelden voor Midnight Club: L.A. Dan krijgen we mischien meer leden, is toch goed?
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb en vraagje:wat doet deze clan zoal, of gaat doen Je mag hier ook wel is op antwoorden.
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb en vraagje:wat doet deze clan zoal, of gaat doen Gewoon, lol trappen Online.
-Trix- Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Uhhh, we kunnen nu ook aanmelden voor Midnight Club: L.A.! Wat bedoel je daar mee? Dat mensen zich ook bij deze Clan kunnen aamelden voor Midnight Club: L.A. Dan krijgen we mischien meer leden, is toch goed? oooh oke
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Uhhh, we kunnen nu ook aanmelden voor Midnight Club: L.A.! Wat bedoel je daar mee? Dat mensen zich ook bij deze Clan kunnen aamelden voor Midnight Club: L.A. Dan krijgen we mischien meer leden, is toch goed? oooh oke Maar we moeten meer leden krijgen!!
-Trix- Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu
GTA Haas Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon.
blackgun Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon. Hey, Ik wil eerst nog even een paar dingen weten Hebben jullie toevallig een site? En wanneer spelen jullie? Als ik meer weet, wil ik me wel aanmelden
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon. Hey, Ik wil eerst nog even een paar dingen weten Hebben jullie toevallig een site? En wanneer spelen jullie? Als ik meer weet, wil ik me wel aanmelden Je krijgt het te horen via PB!
Recommended Posts